34

Ushbu maqolada ta’lim samaradorligini oshrishda sifat nazoratini tashkil etish va bunda o‘qutuvchining asosiy vazifasi nimalardan iboratligi, shuningdek, ta’lim sifati va uni belgilovchi omillar hamda uni amalga oshrishda o‘qituvchi-pedagoglarning asosiy vazifalari haqidagi fikr yuritilgan.

  • Internet ҳавола https://eduservis.uz/
  • DOIhttps://zenodo.org/records/14229441
  • UzSCI тизимида яратилган сана 18-12-2024
  • Ўқишлар сони 34
  • Нашр санаси 18-12-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони78-80
Ўзбек

Ushbu maqolada ta’lim samaradorligini oshrishda sifat nazoratini tashkil etish va bunda o‘qutuvchining asosiy vazifasi nimalardan iboratligi, shuningdek, ta’lim sifati va uni belgilovchi omillar hamda uni amalga oshrishda o‘qituvchi-pedagoglarning asosiy vazifalari haqidagi fikr yuritilgan.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Muxsinboyev O.M. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
2 Abdurahmonova M.J. O'qituvchi Andijon davlat pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 1. Tolipova J.O., G‘ofurov A.T. Biologiya o‘qitish metodikasi. Toshkent. 2004. 5-7 b.
2 2. Sayidahmedov N., Yangi pedagogik texnologiyalar, Toshkent, Moliya, 2003.
3 3. O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish Konsepsiyasi. 2019- yil 29-aprel Toshkent. PF-5712-son
4 4. G‘ofurov A.T. Biologiya o‘qitishda yangi texnologiyalar. “Maktabda biologiya” -ma’naviy-ma’rifiy ta’limiy jurnal 2018. 8-son.
Кутилмоқда