99

Kasbiy muloqot malakalarini rivojlantirishda loyiha ustidagi kasbiy ishni, shuningdek, chet tilini o‘rganish jarayonida fikrlashni faollashtirish shakli sifatida qo‘llash maqsadga muvofiqdir. Mazkur faoliyat turi bir tomondan talabalar uchun ahamiyatli bo‘lgan, o‘z mohiyatiga ko‘ra aniq haqiqiy amaliy natijaga yo‘nalgan, keng doiradagi muammoli, tadqiqotchilik, izlanish metodlaridan foydalanishni, boshqa tomondan muammoni yechish va natijalarni amalga oshirishning turli omillari va sharoitlarini yaxlit inobatga olgan holda muammoni ishlab chiqishni nazarda tutadi.
 

  • Ўқишлар сони 99
  • Нашр санаси 20-12-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони15-20
Ўзбек

Kasbiy muloqot malakalarini rivojlantirishda loyiha ustidagi kasbiy ishni, shuningdek, chet tilini o‘rganish jarayonida fikrlashni faollashtirish shakli sifatida qo‘llash maqsadga muvofiqdir. Mazkur faoliyat turi bir tomondan talabalar uchun ahamiyatli bo‘lgan, o‘z mohiyatiga ko‘ra aniq haqiqiy amaliy natijaga yo‘nalgan, keng doiradagi muammoli, tadqiqotchilik, izlanish metodlaridan foydalanishni, boshqa tomondan muammoni yechish va natijalarni amalga oshirishning turli omillari va sharoitlarini yaxlit inobatga olgan holda muammoni ishlab chiqishni nazarda tutadi.
 

Русский

В развитии навыков профессионального общения целесообразно использовать профессиональную работу над проектом, а также форму активизации мышления в процессе изучения иностранного языка. Этот вид деятельности, с одной стороны, важен для студентов, ориентирован на конкретный, реальный практический результат, предполагает использование широкого спектра проблемных, исследовательских и исследовательских методов, с другой стороны, различные факторов и условий решения задачи и реализации результатов в целом предполагает разработку проблемы с учетом.

English

In developing professional communication skills, it is advisable to use professional work on a project, as well as a form of activating thinking in the process of learning a foreign language. This type of activity, on the one hand, is important for students, focused on a specific, real practical result, involves the use of a wide range of problem, research and research methods, and on the other hand, various factors and conditions for solving the problem and implementing the results as a whole involves developing the problem taking into account.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Xasanov A.A. dotsent Oʻzbekiston-Finlandiya pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 1. Аронсон Э. Общественное животное: введение в социальную психологию. – М.: Аспект Пресс, 1999. – 517 с
2 2. Килинская Н.В. Творческое использование зарубежных педагогических инновatsiй в современных российских вузах: Дис. ... канд. пед. наук / Н.В. Килинская. - Саратов, 1999. – 172 с
3 3. Козловская Е.В. Формирование креативно-коммуникативной компетенции студентов неязыковых специальностей (немецкий язык): Дисс. …канд. пед. наук. −Тамбов: 2016.− 232 с.
4 4. Mavlonova R., Raxmonqulova N., Voxidova N., Matnazarova K. Pedagogika (umumiy pedagogika nazariyasi va amaliyoti). Darslik. – Toshkent, 2013. 314 b.
5 5. Omonov H.T., Xattabov M.B. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. O‘quv qo‘llanma. – T.: «Iqtisod-Moliya», 2016, – 200 b.
6 6. O‘zbek tilining izohli lug‘ati. «O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi Davlat milliy nashriyoti» − T.: 2006.3 jild. – 557 b
Кутилмоқда