41

Raqamli marketing bu raqamli texnologiyalar va onlayn platformalar yordamida mahsulot va xizmatlarni targ‘ib qilish va sotishni amalga oshirish jarayonidir. Internet, ijtimoiy tarmoqlar, mobil ilovalar va boshqa raqamli vositalar orqali brendni reklama qilish, mijozlar bilan muloqotda bo‘lish va ularning ehtiyojlarini aniqlash raqamli marketingning asosiy vositalaridir. Ushbu maqolada raqamli marketingning rivojlanishi, uning zamonaviy tendensiyalari va samaradorligini oshirish uchun qo‘llaniladigan strategiyalar tahlil qilinadi.

  • Ўқишлар сони 41
  • Нашр санаси 13-11-2024
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони317-325
Ўзбек

Raqamli marketing bu raqamli texnologiyalar va onlayn platformalar yordamida mahsulot va xizmatlarni targ‘ib qilish va sotishni amalga oshirish jarayonidir. Internet, ijtimoiy tarmoqlar, mobil ilovalar va boshqa raqamli vositalar orqali brendni reklama qilish, mijozlar bilan muloqotda bo‘lish va ularning ehtiyojlarini aniqlash raqamli marketingning asosiy vositalaridir. Ushbu maqolada raqamli marketingning rivojlanishi, uning zamonaviy tendensiyalari va samaradorligini oshirish uchun qo‘llaniladigan strategiyalar tahlil qilinadi.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Sobirova K.. talabasi Millat Umidi Universiteti
2 Ergasheva N.. talabasi Millat Umidi Universiteti
Ҳавола номи
1 J. Harris. Digital Marketing and Branding Strategies. New York: Marketing Books. 2015 y.
2 P.Kotler, K.L. Keller. Marketing Management. 15th ed. Pearson Education. 2016 y.
3 D. Chaffey, F. Ellis-Chadwick. Digital Marketing: Strategies and Practices. 7th ed. Pearson. 2019 y.
4 L.P. Baltes. "Content Marketing – The Fundamental Tool of Digital Marketing". Journal of Marketing Research, 1(1), P. 22-36, 2015 y.
5 D. Ryan, C. Jones. Digital Marketing for Dummies. Wiley, 2022 y.
6 P.R. Smith & Z. Zook, Marketing Communications: Integrating Offline and Online with Social-Media. Kogan Page. 2016 y.
7 D. Evans. Social Media Marketing: An Hour a Day. Wiley, 2021 y.
8 T.L. Tuten & M.R. Solomon. Social Media Marketing. Pearson, 2017 y.
9 A. Kaushik. Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability & Science of Customer Centricity. Wiley, 2020 y.
10 https://www.emarketer.com/topics/category/emarketer
11 https://www.reportlinker.com/market-report
12 https://www.marketingprofs.com/newsletters/marketing/
Кутилмоқда