Ushbu maqola mehnat darslari orqali aqli zaif o'quvchilarning nutqini rivojlantirishning muhim pedagogik yondashuvlarini o’rganishga bag’ishlangan. Maqolada mehnat darslarining o’quvchilarning nutqiy salohiyatini oshirishdagi roli, ularning psixologik xususiyatlari va nutq rivojlanishiga ta’sir etuvchi omillar tahlil qilinadi. Aqli zaif o'quvchilarning nutq rivojlanishidagi mavjud muammolar va bu jarayonda qo’llaniladigan metodlar, amaliy mashg’ulotlar va interaktiv yondashuvlar haqida ma’lumot beriladi. Mehnat darslarining pedagogik asoslari va o'qituvchining roli haqida fikrlar bildirilib, o'quvchilarning nutqiy ko'nikmalarini rivojlantirish uchun konkret tavsiyalar keltirilgan. Maqola, mehnat darslari orqali aqli zaif o’quvchilarni nutq rivojlantirishda samarali metodlar va amaliyotlarni qo’llashda o’qituvchilarga yo’naltirilgan foydali resurs bo’lib xizmat qiladi.
Ushbu maqola mehnat darslari orqali aqli zaif o'quvchilarning nutqini rivojlantirishning muhim pedagogik yondashuvlarini o’rganishga bag’ishlangan. Maqolada mehnat darslarining o’quvchilarning nutqiy salohiyatini oshirishdagi roli, ularning psixologik xususiyatlari va nutq rivojlanishiga ta’sir etuvchi omillar tahlil qilinadi. Aqli zaif o'quvchilarning nutq rivojlanishidagi mavjud muammolar va bu jarayonda qo’llaniladigan metodlar, amaliy mashg’ulotlar va interaktiv yondashuvlar haqida ma’lumot beriladi. Mehnat darslarining pedagogik asoslari va o'qituvchining roli haqida fikrlar bildirilib, o'quvchilarning nutqiy ko'nikmalarini rivojlantirish uchun konkret tavsiyalar keltirilgan. Maqola, mehnat darslari orqali aqli zaif o’quvchilarni nutq rivojlantirishda samarali metodlar va amaliyotlarni qo’llashda o’qituvchilarga yo’naltirilgan foydali resurs bo’lib xizmat qiladi.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Karlibaeva J.A. | stajyor-o’qituvchisi | Nukus davlat pedagogika instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1.Amirsaidova, S. M., Mamarajabova, Z. N., Xamidova, M. U., Yakubjanova, D. B., Djalolova, Z. M., & Abidova, N. Z. (2013). Maxsus psixologiya.T.: Oʻzbekiston faylasuflari milliy jamiyati,272.2.AROFAT, Y., & AKRAMJANOVNA, A. D. (2024, October). Mavzu: ixtisoslashtirigan yordamchi maktab-internatlari pedagoglarining alohida yordamga muhtoj bolalarni tarbiyalashdagi ahamiyati. InInternational Conference on Linguistics, Literature And Translation (London)(Vol. 8, pp. 4-10).3.Mamurov, B. (2020). Umumiy pedagogika.Barcha ta’lim yo ‘nalishi talabalari uchun darslik:Toshkent,118.4.Nurmuxamedova, L., Orungul, X., & Noila, X. (2024, September). Yordamga muhtoj bolalarda bog ‘langan nutqining о‘zigaxos xususiyatlari. Ininterdiscipline innovation and scientific research conference(Vol. 2, No. 23, pp. 52-55).5.SAMADOVNA, A. X., & JANGABAYEVNA, A. A. Maktabgacha yoshdagi aqli zaif bolalar yakka mashg’ulotda o ‘yin faoliyatidan foydalanish xususiyatlari.Kasb-hunar ta’limi мундарижа, 156.6.Xakimova, M., & Musaxanova, G. (2013). Kasbiy pedagogika.Toshkent:«TDIU.7.ShakirovaS. et al. SÓYLEWI TOLIQ RAWAJLANBAǴAN BALALARDA SÓZ BAYLIǴIN DIDAKTIKALIQ OYINLAR TIYKARINDA RAWAJLANDIRIW USILLARI //Interpretation and researches. –2024. –Т. 2. –No. 5 (27). |