Ushbu maqolada kognitiv til kompetensiyalarini rivojlantirish mashqlari orqali talabalarning fikrni jamlash, mantiqiy fikrlash, xato va to‘g‘rini farqlash, yashirin ifodalangan konnotativ ma’nolarni idrok qilish layoqatini oshirishning ayrim usullari haqida fikr yuritilgan.
Ushbu maqolada kognitiv til kompetensiyalarini rivojlantirish mashqlari orqali talabalarning fikrni jamlash, mantiqiy fikrlash, xato va to‘g‘rini farqlash, yashirin ifodalangan konnotativ ma’nolarni idrok qilish layoqatini oshirishning ayrim usullari haqida fikr yuritilgan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Umarova Y.. | O'qituvchi | Andijon davlat pedagogika instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Гусева О.А. Когнитивные основы представления семантического компонента «расстояние» в лексическом значении английских существительных и прилагательных: дис. … канд. филол. наук. М., 2007. – С. 13 |
2 | 2. Лузина Л.Г. О когнитивно-дискурсивной парадигме лингвистического знания // Парадигмы научного знания в современной лингвистике. М., 2008. – С.41-48. |
3 | 3. Щербакова В.В. Формирование языковой когнитивной компетенции будущего специалиста: автореф.дисс..канд.пед.наук. Москва, 2010. (-24 с.) – С.15 |
4 | 4. Egamberdiyeva F. Matn yaratish usullari // O‘zbekistonda xorijiy tillar, ilmiy-metodik elektron jurnal, journal.fledu.uz N1/2019. – B.87-93 |
5 | 5. Umarova Y.T. Ona tili ta`limida kognitiv-kommunikativ yondashuv // ADPI Ilmiy xabarnomasi, ilmiy-metodik elektron jurnal, ISSN 2181-4309. 2024-y., №4, – B. 59-64 |