19

Jahonda ta’limning zamonaviy rivojlanish tendensiyalari oliy ta’lim tashkilotlaridagi asosiy e’tiborni “o‘qitish” (teaching) paradigmasidan “o‘rganish” (learning) paradigmasiga o‘tishi bilan xarakterlanadi. Shu bois, ta’lim olishning turli shakllari, xususan, mustaqil ta’lim jarayoniga mediaresurslarni integratsiya qilish, ularning pedagogik imkoniyatlarini aniqlash, media ta’lim muhitini shakllantirishga yo‘naltirilgan mediaresurslar bazasini takomillashtirish, talabalarning mustaqil bilish faoliyatini amaliy kasbiy faoliyatga yo‘nalganligini ta’minlash, mustaqil ta’lim jarayonini tashkil etish metodikasini takomillashtirish va uning samaradorligini oshirishga bo‘lgan ehtiyojni yanada kuchaytirdi. Maqolada ushbu metodikani tashkillashtirish, amalga oshirish hamda takomillashtirish masalalari muhokamaga tortiladi.

  • Ўқишлар сони 19
  • Нашр санаси 19-03-2025
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони27-33
Ўзбек

Jahonda ta’limning zamonaviy rivojlanish tendensiyalari oliy ta’lim tashkilotlaridagi asosiy e’tiborni “o‘qitish” (teaching) paradigmasidan “o‘rganish” (learning) paradigmasiga o‘tishi bilan xarakterlanadi. Shu bois, ta’lim olishning turli shakllari, xususan, mustaqil ta’lim jarayoniga mediaresurslarni integratsiya qilish, ularning pedagogik imkoniyatlarini aniqlash, media ta’lim muhitini shakllantirishga yo‘naltirilgan mediaresurslar bazasini takomillashtirish, talabalarning mustaqil bilish faoliyatini amaliy kasbiy faoliyatga yo‘nalganligini ta’minlash, mustaqil ta’lim jarayonini tashkil etish metodikasini takomillashtirish va uning samaradorligini oshirishga bo‘lgan ehtiyojni yanada kuchaytirdi. Maqolada ushbu metodikani tashkillashtirish, amalga oshirish hamda takomillashtirish masalalari muhokamaga tortiladi.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Janaberegnova A.J. O'qituvchi Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti
Ҳавола номи
1 1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-oktabr “O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-5847-son Farmoni // Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasi, 06/19/5847/3887-son, 09.10.2019 y.
2 2. Qosіmov R.S. tahrіrі ostіda. «Olіy ta’lіm». Me’yorіy-huquqіy va uslubіy hujjatlar to‘plamі. Toshkent. «Іstіqlol». 2004 yіl.
3 3. Ageev V.N. Elektron kіtob: іjtіmoіy muloqotnіng yangі vosіtasі. M. 2017-yіl.
4 4. Grechіxіn A.A., Dreve Yu.G. Unіversіtet darslіgі: tіpologіya, standartlashtіrіsh, kompyuterlashtіrіsh. M. "Logotolar". 2020
5 5. Norenkov І.P. Modullі darslіk tushunchasі. Axborot texnologіyalarі. 2016-yіl, № 2.
6 6. Retіnskaya І.V., Shugrіna M.V. "Ta'lіmda ІBM va Macіntosh." Kompyuter dunyosі. № 3.
7 7. Ruzіev K.І. “Zamonavіy avlodnі tarbіyalash va tarbіyalashda zamonavіy darslіknіng o‘rnі”. Xalqaro konferensіya materіallarі “Uchіnchі mіng yіllіk darslіgі”. Olmaota. 201- yіl
8 8. Uzluksіz ta’lіm tіzіmі uchun o‘quv adabіyotlarіnіng yangі avlodіnі yaratіsh konsepsіyasі. Toshkent. «Sharq». 2002-yіl.
Кутилмоқда