Ushbu maqolada raqamli texnologiyalarning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodkorlik salohiyatini rivojlantirishga ta’siri o‘rganilgan. Raqamli vositalar yordamida o‘quvchilarning mustaqil fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish yo‘nalishlari tahlil qilingan. Ilmiy-tajriba ishlari asosida pedagogik jarayonda texnologiyalarning samarali qo‘llanilishi uchun tavsiyalar ishlab chiqilgan.
Ushbu maqolada raqamli texnologiyalarning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodkorlik salohiyatini rivojlantirishga ta’siri o‘rganilgan. Raqamli vositalar yordamida o‘quvchilarning mustaqil fikrlash qobiliyatlarini rivojlantirish yo‘nalishlari tahlil qilingan. Ilmiy-tajriba ishlari asosida pedagogik jarayonda texnologiyalarning samarali qo‘llanilishi uchun tavsiyalar ishlab chiqilgan.
№ | Муаллифнинг исми | Лавозими | Ташкилот номи |
---|---|---|---|
1 | Kuchkorova N.B. | O'qituvchi | Shahrisabz davlat pedagogika instituti |
№ | Ҳавола номи |
---|---|
1 | 1. Aslanova O. Boshlang’ich sinflarda tafakkur tezligini shakllantirish texnologiyasi. Monograyiya. Qarshi. Nasaf. -147 b. |
2 | 2. Kuchkorova.N.B Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kreativlikni rag‘batlantirishning ahamiyati. New Renaissance. 2024. 769-b |
3 | 3. Brill, J. M., & Galloway, C. (2007). Perils and promises: University instructors’ integration of technology in classroom-based practices. British Journal of Educational Technology. 38(1), 95-105. |
4 | 4. Leising, J. (2013 January 30) The new script for teaching handwriting is no script at all. wsj.com Retrieved February 25th 2013 |
5 | 5. Roschelle, J., Pea, R., Hoadley, C., Gordin, D., & Means, B. (2000). Future of children,2024. |