23

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kasbiy bilimlarini oshirishda texnologiya fanining o‘rni tahlil qilinadi. O‘quvchilarning kasbiy bilimlarini rivojlantirishda texnologiyalarning ahamiyati katta bo‘lib, ushbu fan o‘quvchilarga zamonaviy kasblar va ularning amaliyotini o‘rgatishda muhim vosita hisoblanadi. Maqolada texnologiya fanining boshlang‘ich ta’limda qanday qo‘llanilayotgani va o‘quvchilarning kasbiy qobiliyatlarini shakllantirishdagi roli muhokama qilinadi. Tadqiqot natijalari texnologiyaning o‘quv jarayoniga integratsiyasining o‘quvchilarning o‘rganishga bo‘lgan qiziqishini oshirishi, ularning bilim va ko‘nikmalarini rivojlantirishga ijobiy ta’sir ko‘rsatishini ko‘rsatadi. Shuningdek, maqolada texnologiyaning ta’lim jarayoniga qo‘llanilishi bilan bog‘liq yuzaga keladigan muammolar va ularni bartaraf etish yo‘llari ham ko‘rib chiqiladi. Ushbu tadqiqot texnologiya fanining ta’lim tizimida ahamiyatini yanada oshirish uchun yangi yondashuvlar va metodlarni taklif qiladi.

  • Ўқишлар сони 23
  • Нашр санаси 10-04-2025
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони 28-36
Ўзбек

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining kasbiy bilimlarini oshirishda texnologiya fanining o‘rni tahlil qilinadi. O‘quvchilarning kasbiy bilimlarini rivojlantirishda texnologiyalarning ahamiyati katta bo‘lib, ushbu fan o‘quvchilarga zamonaviy kasblar va ularning amaliyotini o‘rgatishda muhim vosita hisoblanadi. Maqolada texnologiya fanining boshlang‘ich ta’limda qanday qo‘llanilayotgani va o‘quvchilarning kasbiy qobiliyatlarini shakllantirishdagi roli muhokama qilinadi. Tadqiqot natijalari texnologiyaning o‘quv jarayoniga integratsiyasining o‘quvchilarning o‘rganishga bo‘lgan qiziqishini oshirishi, ularning bilim va ko‘nikmalarini rivojlantirishga ijobiy ta’sir ko‘rsatishini ko‘rsatadi. Shuningdek, maqolada texnologiyaning ta’lim jarayoniga qo‘llanilishi bilan bog‘liq yuzaga keladigan muammolar va ularni bartaraf etish yo‘llari ham ko‘rib chiqiladi. Ushbu tadqiqot texnologiya fanining ta’lim tizimida ahamiyatini yanada oshirish uchun yangi yondashuvlar va metodlarni taklif qiladi.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Kenjayeva Z.S. o`qituvchi Farg`ona viloyati Bag`dod tumani 56-maktab
Ҳавола номи
1 1.Turg‘unov T. Texnologiya ta’limining zamonaviy tendensiyalari –Toshkent: O‘qituvchi, 2020. –bet. 45-50.2.Xolmatov S. Boshlang‘ich sinfda texnologiya fanini o‘qitish metodikasi –Samarqand: Samarqand davlat universiteti nashriyoti, 2019. –bet. 120-125.3.Shodiev Sh. O‘quvchilarda texnologik ko‘nikmalarni rivojlantirish –Toshkent: Fan va texnologiya, 2021. –bet. 78-83.4.Karimova F. Boshlang‘ich ta’limda texnologiyalardan foydalanish –Nukus: Qoraqalpog‘iston, 2018. –bet. 34-37.5.Smith, J., & Allen, R. Integrating Technology in the Classroom –New York: Pearson Education, 2017. –p. 92-98.6.Johnson, L., & Stewart, H. Educational Technology and Professional Development –Chicago: McGraw-Hill, 2019. –p. 45-50.7.Müller, P. Technology in Early Education –Berlin: Springer, 2020. –p. 65-72.8.Huber, E. Digital Tools for Classroom Learning –London: Routledge, 2018. –p. 112-118.9.Tanaka, M. Educational Technology in Asia –Tokyo: Nihon University Press, 2019. –p. 58-64.10.Zhang, H., & Li, S. Innovations in Education Technology –Beijing: Tsinghua University Press, 2020. –p. 102-109
Кутилмоқда