22

Maqolada O‘zbekistonning eng yangi tarixini multimedia vositalari asosida o‘qitishning zamonaviy pedagogik yondashuvlari yoritilgan. Muallif multimedia vositalarining didaktik imkoniyatlarini, ularning talabalarda tarixiy tafakkur, tahliliy fikrlash va ijtimoiy pozitsiyani shakllantirishdagi o‘rnini asoslab beradi. Maqolada multimedia darslarini loyihalash bosqichlari, interaktiv texnologiyalarni qo‘llash shakllari hamda real pedagogik tajribalar asosida erishilgan natijalar tahlil qilinadi. Shuningdek, O‘zbekiston mustaqilligi davridagi tarixiy jarayonlarni chuqur anglatishda vizual va eshituv materiallarning samaradorligi ochib beriladi.

  • Ўқишлар сони 22
  • Нашр санаси 11-07-2025
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони162-168
Ўзбек

Maqolada O‘zbekistonning eng yangi tarixini multimedia vositalari asosida o‘qitishning zamonaviy pedagogik yondashuvlari yoritilgan. Muallif multimedia vositalarining didaktik imkoniyatlarini, ularning talabalarda tarixiy tafakkur, tahliliy fikrlash va ijtimoiy pozitsiyani shakllantirishdagi o‘rnini asoslab beradi. Maqolada multimedia darslarini loyihalash bosqichlari, interaktiv texnologiyalarni qo‘llash shakllari hamda real pedagogik tajribalar asosida erishilgan natijalar tahlil qilinadi. Shuningdek, O‘zbekiston mustaqilligi davridagi tarixiy jarayonlarni chuqur anglatishda vizual va eshituv materiallarning samaradorligi ochib beriladi.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 Tursunova G.M. o'qituvchi ADPI
Ҳавола номи
1 1. Qodirov B. Zamonaviy pedagogik texnologiyalar asoslari. Toshkent: Fan va texnologiya nashriyoti. 2019. 125-b.
2 2. Tursunov U. Innovatsion ta’lim texnologiyalari. Toshkent: Ilm Ziyo nashriyoti. 2021. 87-b.
3 3. G‘ulomova M. Raqamli pedagogika va vizual vositalarning didaktik salohiyati. “Pedagogik izlanishlar” jurnali, №4, 2017. 45-52-b.
4 4. Axmedova D. Tarixiy tafakkurni shakllantirishda multimedia vositalarining o‘rni. “Ta’lim va taraqqiyot” jurnali, №2, 2021. 91-96-b.
5 5. Xudoyqulova S. Zamonaviy ta’limda videoresurslardan foydalanish samaradorligi. “O‘qituvchi” ilmiy-uslubiy jurnali, №3, 2022. 60-65-b.
Кутилмоқда