741

Мақолада  масофавий  таълимнинг  афзалликлари,  унинг  истиқболи  ҳақида  сўз юритилади.  Муаллифлар,  шунингдек,  масофавий  таълимнинг  муҳим  ташкилий  қисми ҳисобланган  моделларни  ҳам  батафсил  изоҳлаб  берадилар,  моделлар  ва  уларнинг компонентларига алоҳида эьтибор бериш зарур эканлигига диққатни қаратадилар.  Бундан ташқари,  мақолада  АКТнинг  масофавий  таьлимни  ташкил  этишда  муҳим  эканлигига алоҳида таъкидланган.

  • Ўқишлар сони 729
  • Нашр санаси 12-01-2018
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони121-125
Ўзбек

Мақолада  масофавий  таълимнинг  афзалликлари,  унинг  истиқболи  ҳақида  сўз юритилади.  Муаллифлар,  шунингдек,  масофавий  таълимнинг  муҳим  ташкилий  қисми ҳисобланган  моделларни  ҳам  батафсил  изоҳлаб  берадилар,  моделлар  ва  уларнинг компонентларига алоҳида эьтибор бериш зарур эканлигига диққатни қаратадилар.  Бундан ташқари,  мақолада  АКТнинг  масофавий  таьлимни  ташкил  этишда  муҳим  эканлигига алоҳида таъкидланган.

Русский

В  статье  говорится  о  преимуществах  дистанционного  обучения  и  будущем дистанционного  образования.  Авторы  также  дают  подробный  обзор  моделей,  которые являются организационной частью дистанционного обучения, и обращают внимание на то, что  необходимо уделять  особое внимание моделям и знать их компоненты. Кроме того, в статье особое значение придается важности ИКТ в организации дистанционного обучения.

English

The  article  is  devoted  to  the  advantage  of  distant  education,  its  perspectives  and  its significance  in  today's  world.  The  author  also  gives  a  detailed  overview  of  models  that  are considered to be the basis of distant education. On the basis of this, it is important to be careful with the models and know their components. In addition, in the article the significance of ICT in the organization of distant learning has been placed in the center of attention.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 KUZIYEV S.. ўқитувчи Гулистон Давлат Университети
Ҳавола номи
1 1. Ерошкин С. Ю. Перспективы социально-экономического и инновационно-технологического развития государства // Ценности и интересы современного общества: мат-лы междунар. науч.-практ. конф. / Московский гос. ун-т экономики, статистики и информатики. М., 2014. С. 145-149.
2 2. Каменева Н. А. Использование компьютерного перевода как средства межкультурной коммуникации при обучении иностранным языкам // Филологические науки. Вопросы теории и практики. Тамбов: Грамота, 2014. № 4. Ч. 1. С. 99-102.
3 3. Полат Е. С. Теория и практика дистанционного обучения: учеб. пособие. М.: Академия, 2004. - 416 с. 28-43.
4 4. Каримов.И.А. Юксак маънавият − енгилмас куч. Т.: Маънавият, 2008. - 108. б. 84-86.
5 5. Горева О.М. Дистанционное обучение: Возможности и Перспективы // Современные наукоемкие технологии. – 2015. – № 12-4. – С. 655-659;
Кутилмоқда