395

Мақолада В. Шукшиннинг  «Этикча» ҳикояси бош  қаҳрамонининг руҳий олами таҳлил  қилинган.  Ушбу  мавзуда  амалий  машғулот  ÿтказиш  учун  услубий  тавсиялар тақдим  этилган.  Шарҳлаб  ўқиш  методидан  фойдаланилган.  Муаллиф  томонидан ишлатилган  бадиий  усуллар  аниқланган.  Мазкур  мавзу  бўйича  амалий  машғулот ўтказишга методик тавсиялар берилган.

  • Ўқишлар сони 381
  • Нашр санаси 09-03-2017
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони228-236
Ўзбек

Мақолада В. Шукшиннинг  «Этикча» ҳикояси бош  қаҳрамонининг руҳий олами таҳлил  қилинган.  Ушбу  мавзуда  амалий  машғулот  ÿтказиш  учун  услубий  тавсиялар тақдим  этилган.  Шарҳлаб  ўқиш  методидан  фойдаланилган.  Муаллиф  томонидан ишлатилган  бадиий  усуллар  аниқланган.  Мазкур  мавзу  бўйича  амалий  машғулот ўтказишга методик тавсиялар берилган.

Русский

Встатье анализируется психология характера главного героя рассказа В. Шукшина «Сапожки». Рассматривается  развитие  сюжета  рассказа.  В  статье  показана работа надтекстом  рассказа  на  практическом  занятии  по  литературе.  Используется метод   комментированного   чтения.   Выявляются   художественные   приёмы, использованные   автором. Даны   методическиерекомендации   к   проведению практического занятия на данную тему.

English

The present  article  analyzes  the  psychology  of  the  main  character  of  the  short  story «Jackboots» by V. Shukshin. The development of the plot of the story is considered. The article shows  the  work  with  the  text  of  the  story  in  a  practical  lesson  on  literature.The  method  of commented reading is used. The artistic techniques used by the author are revealed. And here it is given methodical recommendations about holding of practical lesson.

Муаллифнинг исми Лавозими Ташкилот номи
1 KORZUN A.. катта ўқитувчи Низомий номидаги Тошкент Давлат педагогика университети
Ҳавола номи
1 Казаков Ю. Единственно родное слово (Интервью М.Стаханова и Е.Якович) // Литературная газета // www.lgz.ru
2 Шукшин В. Рассказы. –Баку: Язычы, 1986. –224 с
Кутилмоқда