214

Муаллиф Украина х,удудидаги педагогика уцув юртларининг ахборот-кутубхона муассасаларига илмий методик куникмалар яратиш хусусида уз фикрлари билан уртоцлашади. Замонавий кутубхоналарда ахборотга булган эх,тиёжни цондириш ваулар фаолиятини оптималлаштириш йулларини топишда кутубхоналарнинг х,амкорлик жараёнларини узида мужассам этади. Ш у сабабдан, бугунги кунда ахборот-кутубхона хизмати даражаси алох,ида институт даражасига кутарилган. Бугунги интеграциялашув жараёнлар куламида кутубхоналарнинг алох,ида ривожланиши мумкин эмаслигини эътиборга олган х,олда, мутахассисларни тобора мураккаб вазифалар ечимини излашга ундайди ва уз-узидан кутубхоналарда фойдаланувчиларни тулиц ахборот билан таъминлашда х,амкорликмасалаларини йулга цуйиш мух,имлигини таъкидланади.

  • Ўқишлар сони 199
  • Нашр санаси 04-12-2018
  • Мақола тилиO'zbek
  • Саҳифалар сони46-49
Калит сўзлар
Ўзбек

Муаллиф Украина х,удудидаги педагогика уцув юртларининг ахборот-кутубхона муассасаларига илмий методик куникмалар яратиш хусусида уз фикрлари билан уртоцлашади. Замонавий кутубхоналарда ахборотга булган эх,тиёжни цондириш ваулар фаолиятини оптималлаштириш йулларини топишда кутубхоналарнинг х,амкорлик жараёнларини узида мужассам этади. Ш у сабабдан, бугунги кунда ахборот-кутубхона хизмати даражаси алох,ида институт даражасига кутарилган. Бугунги интеграциялашув жараёнлар куламида кутубхоналарнинг алох,ида ривожланиши мумкин эмаслигини эътиборга олган х,олда, мутахассисларни тобора мураккаб вазифалар ечимини излашга ундайди ва уз-узидан кутубхоналарда фойдаланувчиларни тулиц ахборот билан таъминлашда х,амкорликмасалаларини йулга цуйиш мух,имлигини таъкидланади.

Калит сўзлар
Ҳавола номи
1 .
Кутилмоқда