| Номи | 2 | ||
| Журнал | Fan va Taʼlim Integratsiyasi | ||
| Том рақами | 2 | ||
| Нашр этилган сана | 27/02/2024 | ||
| Саҳифалар сони | 183 | ||
| Бу йилдаги нашр тартиб рақами | 1 | ||
| Умумий сони | 2 | ||
| Файл | |||
| Макола тўлиқ номи | Тил | Саҳифа | Кўришлар сони | Ўқишлар сони |
|---|---|---|---|---|
|
DASTURLASH TILLARINI O‘QITISHDA MULTIMEDIA TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANISHNING AYRIM XUSUSIYATLARI Fan va Taʼlim Integratsiyasi |
O'zbek | 5-11 | 311 | 311 |
|
Fan va Taʼlim Integratsiyasi |
O'zbek | 12-21 | 340 | 340 |
|
TA’LIMDA O‘QITISH JARAYONINING YANA BIR USULI HAQIDA Fan va Taʼlim Integratsiyasi |
O'zbek | 22-27 | 290 | 290 |
|
O‘ZBEKISTON VA FINLANDIYA MUSIQA TA’LIMINI O‘QITISHNING QIYOSIY TAHLILI Fan va Taʼlim Integratsiyasi |
O'zbek | 28-34 | 477 | 477 |
|
MUSIQIY-NAZARIY BILIMLARNI O‘ZLASHTIRISHDA ASARLARNI TAHLIL QILISHNING AHAMIYATI Fan va Taʼlim Integratsiyasi |
O'zbek | 35-41 | 354 | 354 |