Номи | № 2 (2019) | ||
Журнал | Ижтимоий фанлар электрон журнали | ||
Том рақами | 2 | ||
Нашр этилган сана | 22/11/2019 | ||
Саҳифалар сони | 126 | ||
Бу йилдаги нашр тартиб рақами | 1 | ||
Умумий сони | |||
Файл | Ҳужжатни онлайн кўриш |
Макола тўлиқ номи | Тил | Саҳифа | Кўришлар сони | Ўқишлар сони |
---|---|---|---|---|
СОЦИОЛОГИЯДА “МАДАНИЯТ” МАВЗУСИНИНГ ИЖТИМОИЙ ТАЛҚИНИ Ижтимоий фанлар электрон журнали |
O'zbek | 5-13 | 350 | 334 |
ЎЗБЕКИСТОНДА ИЖТИМОИЙ СОҲАДАГИ ЎЗГАРИШЛАР Ижтимоий фанлар электрон журнали |
O'zbek | 14-18 | 430 | 411 |
ТАЛАБА ЁШЛАР СОЦИАЛ КАТЕГОРИЯСИНИ ЎРГАНИШДА МУЛЬТИДИСЦИПЛИНАР ЁНДАШУВ Ижтимоий фанлар электрон журнали |
O'zbek | 19-25 | 366 | 352 |
CONTINUITY OF GENERATIONS AS A FACTOR IN SOCIOCULTURAL ENVIRONMENT Ижтимоий фанлар электрон журнали |
Ingliz | 26-32 | 243 | 234 |
OLIY O'QUV YURTLARIDA IQTIDORLI TALABALAR BILAN ISHLASHNING SOTSIOLOGIK TAHLILI Ижтимоий фанлар электрон журнали |
O'zbek | 33-38 | 256 | 242 |