206

Мазкур мақолада бугунги кунда жисмоний тарбия ва спорт соҳасидаги маркетинг замонавий жамият ҳаѐтининг ажралмас бир қисми эканлиги ва уни ўзлаштириш ва амалда қўллаш зарурати бугунги кунда жисмоний тарбия ҳаракатини ташкил этиш ва бошқаришнинг барча даражалари, жисмоний тарбия соҳасида маркетингни ривожлантиришнинг истиқболлари, зарурияти ва самарадорлиги бозор муносабатлари билан боғлиқлиги, замонавий ривожланиш даражаси, жисмоний тарбиянинг жамиятимиз ижтимоий-маданий анъаналари билан боғлиқлиги масалалари баѐн этилган.

  • Название журналаARES
  • Номер выпускаVolume 2, Issue 7
  • Количество просмотров206
  • Количество прочтений0
  • Дата публикации21-03-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы270-275
Ўзбек

Мазкур мақолада бугунги кунда жисмоний тарбия ва спорт соҳасидаги маркетинг замонавий жамият ҳаѐтининг ажралмас бир қисми эканлиги ва уни ўзлаштириш ва амалда қўллаш зарурати бугунги кунда жисмоний тарбия ҳаракатини ташкил этиш ва бошқаришнинг барча даражалари, жисмоний тарбия соҳасида маркетингни ривожлантиришнинг истиқболлари, зарурияти ва самарадорлиги бозор муносабатлари билан боғлиқлиги, замонавий ривожланиш даражаси, жисмоний тарбиянинг жамиятимиз ижтимоий-маданий анъаналари билан боғлиқлиги масалалари баѐн этилган.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Dadaboyeva O.A. жисмоний тарбия йўриқчиси Тошкент шаҳар, Сергели туман 18-сон давлат мактабгача таълим ташкилоти,
Название ссылки
1 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2020 йил, 24 январдаги “Ўзбекистон Республикасида жисмоний тарбия ва спортни янада такомиллаштириш чоратадбирлари тўғрисида”ги ПФ-5924-сонли Фармони.
2 2. Набиева Н.М. Хизмат кўрсатиш корхоналарини ривожлантиришда маркетингнинг роли ва ўрни. “Сервис” Илмий-амалий журнали, 2020. - № 2, 127-131 б
3 3. Жаҳонгиров Бурхон Бўронович. Ўзбекистоннинг осиѐ мамлакатлари билан илмийтехникавий алоқалари Academic research in educational contents. 2021.Volume2, Issue 5, 1010-1020.
4 4. Шаропова Н.Р. “Таълим хизматлари бозорини ривожлантиришнинг назарий асослари. // Иқтисодиѐт ва таълим” илмий журнали, № 4,-сон, 2018. – 19-24 б.
5 5. Жаҳонгиров Бурхон Бўронович. Ўзбекистоннинг Япония билан илмий - техникавий алоқал
6 6. Азгальдов, Г.Г. Что нужно для успешной работы / Г. Г. Азгальдов /l Вестник высшей школы. - 1992. - № 1. - С. 3-13
7 7. Жаҳонгиров Бурхон Бўронович. Ўзбекистоннинг Европа мамлакатлари билан илмий-техникавий алоқалари. Ўтмишга назар журнали. 2021. 2 сон, 4 жилд. –Б.16- 21
8 8. Зубарев, В.А., Сучилин, А. А. Менеджмент и маркетинг в сфере физической культуры и спорта: Учебное пособие. В. А. Зубарев, А. А. Сучилин. - М., 1998. - 162 с.
9 9. Верли, Х. П. Маркетинг как стратегический фактор успеха / Х.П. Верли // Проблемы теории и практики управления. - 1992. - № 6. - С. 54-60.
10 10. Жаҳонгиров Бурхон Бўронович.Ўзбекистонннинг хорижий мамлакатлар билан илм-фан соҳасидаги ҳамкорлик алоқалари. Academic research in educational contents. 2021.Volume 2, Issue 2, 986-994.
11 11. Волкова, М.М., Звездова А.Б. Маркетинговые исследования в области образовательных услуг. / М. М. Волкова, А.Б. Звездова. /l Маркетинг в России и за рубежом. / М., 1999. - ЛЬ 6. С. 15-19.
В ожидании