220

Мақолада асосий диққатни жамиятимизда осоишталик, фаровонлик ва хавфсизликни мазмун ва моҳиятини ѐшлар онгига сингдириб, уни бартараф этиш йуллари, янгиланаѐтган миллий тарбия концепсиясини асосида тарбия тизимини ташкил этишга бағишданган.

  • Название журналаARES
  • Номер выпускаVolume 2, Issue 6
  • Количество просмотров 220
  • Количество прочтений 220
  • Дата публикации 21-03-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы897-900
Ўзбек

Мақолада асосий диққатни жамиятимизда осоишталик, фаровонлик ва хавфсизликни мазмун ва моҳиятини ѐшлар онгига сингдириб, уни бартараф этиш йуллари, янгиланаѐтган миллий тарбия концепсиясини асосида тарбия тизимини ташкил этишга бағишданган.

Название ссылки
1 1. Мирзиѐев Ш.М. Буюк келажагимизни мард ва олижаноб халқимиз билан бирга қурамиз. “Ўзбекистон”, 2017.
2 2. Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича ҳаракатлар стратегияси. Ўзбекистон Республикаси президентининг фармони. Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017й., 6-сон,70-модда
3 3. Мирзиѐев Ш.М. Қонун устиворлиги ва инсон манфаатларини таъминлашюрт тараққиѐти ва халқ фаравонлигининг гарови. “Ўзбекистон”, 2017
4 4. Кадрлар тайѐрлаш миллий дастури (Баркамол авлод Узбекистон тараккиѐтининг пойдевори) китобида, Т, Шарк 1997
5 5. А.Каримжонов «Педагогик тизимни бошқриш асослари». Тошкент 2008
6 6. А.Каримжонов «Харбий педагогика» (ўқувқулланма) Т.Шарқ 2005 й.
В ожидании