Ушбу маколада психология фанларини ўқитишда иновацион технологияларни ўрни ва уинг аҳамияти уни шаклланишига таъсир этувчи омиллар, ижтимоий-психологик механизмлари назарий жиҳатдан таҳлил қилинган. Шунингдек, назарий маълумотлар билан биргаликда мақолада муаллифнинг шачсий нуқтаи назарлари ҳам келтириб ўтилган.
Ушбу маколада психология фанларини ўқитишда иновацион технологияларни ўрни ва уинг аҳамияти уни шаклланишига таъсир этувчи омиллар, ижтимоий-психологик механизмлари назарий жиҳатдан таҳлил қилинган. Шунингдек, назарий маълумотлар билан биргаликда мақолада муаллифнинг шачсий нуқтаи назарлари ҳам келтириб ўтилган.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Sobirova K.S. | o'qituvchi | Ургенч давлат университети |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиѐевнинг БМТ Бош Ассамблеясининг 72 – сессиясидаги нутқидан . 2017 йил 20 сентябр |
2 | 2. Букатов В.М. Педагогические таинства дидиктических игр / 2-е изд., испр. и доп. - Москва: Центр инноваций и развития, 2003. — 152 с. |
3 | 3. Зимняя И.А. Педагогическая психология. – М.: Логос, 2002.- 384 с |
4 | 4. Панина Т. С., Вавилова Л.Н. Современные способы активизации обучения / Учебное пособие. Под ред. Т.С.Паниной. - 4-е изд., стер. - Москва: Издательский центр ―Академия‖, 2008. - 176 с. |