293

Ушбу маколада психология фанларини ўқитишда иновацион технологияларни ўрни ва уинг аҳамияти уни шаклланишига таъсир этувчи омиллар, ижтимоий-психологик механизмлари назарий жиҳатдан таҳлил қилинган. Шунингдек, назарий маълумотлар билан биргаликда мақолада муаллифнинг шачсий нуқтаи назарлари ҳам келтириб ўтилган.

  • Название журналаARES
  • Номер выпускаVolume 2, Issue 6
  • Количество просмотров 293
  • Количество прочтений 293
  • Дата публикации 21-03-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы6/1075-1082.
Ўзбек

Ушбу маколада психология фанларини ўқитишда иновацион технологияларни ўрни ва уинг аҳамияти уни шаклланишига таъсир этувчи омиллар, ижтимоий-психологик механизмлари назарий жиҳатдан таҳлил қилинган. Шунингдек, назарий маълумотлар билан биргаликда мақолада муаллифнинг шачсий нуқтаи назарлари ҳам келтириб ўтилган.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Sobirova K.S. o'qituvchi Ургенч давлат университети
Название ссылки
1 1. Ўзбекистон Республикаси Президенти Ш.М.Мирзиѐевнинг БМТ Бош Ассамблеясининг 72 – сессиясидаги нутқидан . 2017 йил 20 сентябр
2 2. Букатов В.М. Педагогические таинства дидиктических игр / 2-е изд., испр. и доп. - Москва: Центр инноваций и развития, 2003. — 152 с.
3 3. Зимняя И.А. Педагогическая психология. – М.: Логос, 2002.- 384 с
4 4. Панина Т. С., Вавилова Л.Н. Современные способы активизации обучения / Учебное пособие. Под ред. Т.С.Паниной. - 4-е изд., стер. - Москва: Издательский центр ―Академия‖, 2008. - 176 с.
В ожидании