Mazkur maqolada o`quvchilarni xalqaro tadqiqotlarga tayyorlashda matn bilan ishlashning ahamiyati borasida so`z yuritiladi. Xususan, mantiqiy, kreativ fikrlashga undovchi, tanqidiy-tahliliy hamda motivatsiya beruvchi matnlar ustida o`quvchilar bilan tizimli ish olib borish, ularni xalqaro sinovlarda tayyorlashda samarali natijalar berishi borasida ham fikrlar yuritilgan.
Mazkur maqolada o`quvchilarni xalqaro tadqiqotlarga tayyorlashda matn bilan ishlashning ahamiyati borasida so`z yuritiladi. Xususan, mantiqiy, kreativ fikrlashga undovchi, tanqidiy-tahliliy hamda motivatsiya beruvchi matnlar ustida o`quvchilar bilan tizimli ish olib borish, ularni xalqaro sinovlarda tayyorlashda samarali natijalar berishi borasida ham fikrlar yuritilgan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Baymenova K.. | assistenti | Berdaq nomidagi QDU O`zbek tili va adabiyoti kafedrasi |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Ta‟lim sifatini baholash bo„yicha xalqaro tadqiqotlarni amalga oshirish milliy markazi veb-sayti www.markaz.tdi.uz |
2 | 2. Xalqaro tadqiqotlarda o`quvchilarning o`qish savodxonligini baholash. Metodik qo`llanma. T-2019 |
3 | 3. PISA for development assessment and analytical framework: reading, mathematics and science © OECD 2018 |
4 | 4. Международный координационный центр исследования TIMSS – http://timss2015.org |
5 | 5. A.B.Radjiyev, A.A.Ismailov, J.R.Narziyev, X.P.Tog„ayeva, «O„quvchilar savodxonligini baholash bo„yicha xalqaro tadqiqotlar dasturi», Qo„llanma, 2019-yil. |