Мазкур мақола мазмуни эшитишдa муaммолaри бўлгaн ўқувчилaрни таълим кластери консилиуми асосида луғaт бойлигини оширишнинг аҳамияти ва ўтказиш усулини кўрсатишга қаратилган. Бунда педагогик кузатувчанлик, эшитишида нуқсони бўлган ўқувчилар фаолиятининг мотивларини тушуна олиш, олинган маълумотлар асосида уларнинг хатти-ҳаракатини олдиндан кўра олиш ва эшитишида нуқсони бўлган ўқувчиларнинг нутқини ривожлантириш имкониятига эга бўлиш каби хусусиятларга эътибор қаратилган
Мазкур мақола мазмуни эшитишдa муaммолaри бўлгaн ўқувчилaрни таълим кластери консилиуми асосида луғaт бойлигини оширишнинг аҳамияти ва ўтказиш усулини кўрсатишга қаратилган. Бунда педагогик кузатувчанлик, эшитишида нуқсони бўлган ўқувчилар фаолиятининг мотивларини тушуна олиш, олинган маълумотлар асосида уларнинг хатти-ҳаракатини олдиндан кўра олиш ва эшитишида нуқсони бўлган ўқувчиларнинг нутқини ривожлантириш имкониятига эга бўлиш каби хусусиятларга эътибор қаратилган
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Abdullaeva Y.. | магистранти | Тошкент вилояти Чирчиқ давлат педагогика институти |
2 | Avlaev O.. | Доцент | Тошкент вилояти Чирчиқ давлат педагогика институти |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Асеев В.Г. Возрастная психология. Иркутск, 1989 |
2 | 2. Акименко, В.М. Логопедическое обследование детей с речевыми нарушениями [Текст] / В.М. Акименко. – Ростов н/Д: Феникс, 2012. – 77 с. |
3 | 3. Аксенова, Л.И. Специальная педагогика [Текст] : учеб.пособие для студентов высш.пед.учеб.заведений / Под ред. Н. М. Назаровой. - М. : Академия, 2000. - 400 с |
4 | 4. Андреева, Л.В. Сурдопедагогика [Текст] / Л.В. Андреева. - М. : Академия, 2005. - 489 с |
5 | 5. Архиреева, Т.В. Критическое самоотношение младших школьников и факторы его развития: монография [Текст] / Т.В. Архиреева. – Великий Новгород: НовГУ имени Ярослава Мудрого, 2008. – 158 с |
6 | 6. Бельтюков, В. И. Об усвоении детьми звуков речи [Текст] / В. И. Бельтюков. - М. : Просвещение, 1964. - 91с. |
7 | 7. Богданова, Т. Г. Сравнительное исследование интеллектуального развития старшеклассников с сохранным и нарушенным слухом / Т. Г. Богданова // Специальное образование. – 2013. – № 1. С. 15-23. |
8 | 8. Богданова, Т. Г. Сурдопсихология : учеб. пособие для студ. высш. пед.учеб. заведений [Текст] / Т. Г. Богданова. – М. : Академия, 2002. – 220 с. 10. Бортникова, Е.Ф. Чудо - обучайка. Составляем рассказ по серии сюжетных картинок [Текст] / Е.Ф. Бортникова. - Екатеринбург : ЛИТУР. - 2013. - 31 с. |
9 | 9. Боскис, Р. М. Глухие и слабослышащие дети: научное издание / Р. М. Боскис. - Институт коррекционной педагогики РАО. - М. : Советский спорт, 2004. - 304 с. |
10 | 10. Боскис, Р.М. Учителю о детях с нарушениями слуха / Р. М. Боскис. – М. : Просвещение, 1988. – 125 с. |
11 | 11. Быстрова, Г.А. Логопедические игры и задания [Текст] / Г.А. Быстрова. – Спб.: «КАРО», 2000. – 96 с. |
12 | 12. Вахрушев, М.М. Изучение личности аномального ребенка [Текст] / М.М. Вахрушев, С.А. Попова, - М. : Просвещение, 1977. – 212 с |
13 | 13. Визель, Т. Г. Логопедические упражнения на каждый день для выработки четкой речи [Текст] / Т.Г. Визель. – М. : В.Секачев, 2005. – 16 с. |
14 | 14. Волкова Г. А. Методика психолого-логопедического обследования детей с нарушениями речи. Вопросы дифференциальной диагностики [Текст] / Г.А. Волкова. – СПб. : Детство – пресс, 2005. - 120 с |
15 | 15. Волкова, Л. С. Логопедия: учеб. для студ. дефектол. фак. пед. высш. учеб. заведений (5-е изд.) [Текст] / Л. С. Волкова. – М. : Владос, 2004. – 704 с |