Ma’lumki, xorijiy tillarni o‘rganish murakkab jarayon. Agar o‘rganilayotgan til ona tili turli tillar oilasidan bo‘lsa, bu holat yana-da qiyinchiliklarni yuzaga keltiradi. Shu sababdan mazkur maqolada gapirish ko‘nikmasini shakllantirish usullari tahlil qilingan. Bunda muallif Stefan Krashenning qarashlariga suyangan.
Ma’lumki, xorijiy tillarni o‘rganish murakkab jarayon. Agar o‘rganilayotgan til ona tili turli tillar oilasidan bo‘lsa, bu holat yana-da qiyinchiliklarni yuzaga keltiradi. Shu sababdan mazkur maqolada gapirish ko‘nikmasini shakllantirish usullari tahlil qilingan. Bunda muallif Stefan Krashenning qarashlariga suyangan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Ashirovati M.F. | ўқитувчиси | O‘zbekiston jismoniy tarbiya va sport universiteti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Бим И.Л. Методика обучения иностранным языкам как наука и проблемы школьного учебника – М: 1977. |
2 | 2. Жалолов Ж. Чет тилини ўқитиш методикаси – Тошкент: 1996. |
3 | 3. Пассов Е. Условно-речевые упражнения для формирования грамматческих навыков. – М: 1978. |
4 | 4. Вайсбруд М. Методы обучения. Выбор за вами. 2000, № 2ю |
5 | 5. Пассов Е. Основы методики обучения иностранным языкам. – М: 1977. |
6 | 6. Муҳаммаджон Ходжаев, Мавлуда Қаҳҳорова. Чет тили ўқитиш методикаси. –T.: «Fan va texnologiya», 2012, 148 бет. |