203

Мақолада таълимнинг инновацион кластерида таълим ва ишлаб чиқариш интеграцияси орқали ўқувчиларни касб-ҳунарга йўналтириш, ўқув жараѐнида амалий фаолият билан шуғулланиш орқали таълим сифатини ошириш ҳақида сўз боради

  • Название журналаARES
  • Номер выпускаVolume 2, Issue 4
  • Количество просмотров 203
  • Количество прочтений 203
  • Дата публикации 21-03-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы154-158
Ўзбек

Мақолада таълимнинг инновацион кластерида таълим ва ишлаб чиқариш интеграцияси орқали ўқувчиларни касб-ҳунарга йўналтириш, ўқув жараѐнида амалий фаолият билан шуғулланиш орқали таълим сифатини ошириш ҳақида сўз боради

Имя автора Должность Наименование организации
1 Mirzaraxmonova S.M. магистранти Тошкент вилояти Чирчиқ давалат педагогика институти
Название ссылки
1 1. Ўзбекистон Республикаси Президентининг “2019-2021 йилларда Ўзбекистон Республикасини инновацион ривожлантириш стратегиясини тасдиқлаш тўғрисида”ги Фармони
2 2. Вазирлар Маҳкамасининг 2021 йил 29 март №163 сонли “Профессионал таълим тизимида дуал таълимни ташкил этиш чора-тадбирлари хақида “ ги қарори.
3 3. Синицын Ю. Н. Дуальное обучение как часть постиндустриального образования. “Дуальное образование: опыт, проблемы, переспективы” Всероссийский научно практическая конференция. Кроснадар 2019 г. Ст 6-11.
4 4. Karaev S.B. Improvement of Vocational Training of Pupils in Secondary Schools International Journal of Psychosocial Rehabilitation, Vol. 24, Issue 01, 2020 ISSN: 1475-7192 1734-1742 page.
5 5. Терещенкова Е.В. Дуальная система образования как основа подготовки специалистов // Научно-методический электронный журнал «Концепт». – 2014. – № 4 (апрель). – С. 41–45.
В ожидании