181

Ushbu maqola o„quvchi kamolotida muhim omil hisoblangan tarbiya jarayoning mazmun, mohiyati va ushbu jarayonda maktab, oila uzviyligi, ayniqsa o„qituvchi mahoratining ayrim qonuniyatlari ilmiy - pedagogik jihatdan asoslangan

  • Название журналаARES
  • Номер выпускаVolume 2, Issue 4
  • Количество просмотров 181
  • Количество прочтений 0
  • Дата публикации 21-03-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы380-386
Ўзбек

Ushbu maqola o„quvchi kamolotida muhim omil hisoblangan tarbiya jarayoning mazmun, mohiyati va ushbu jarayonda maktab, oila uzviyligi, ayniqsa o„qituvchi mahoratining ayrim qonuniyatlari ilmiy - pedagogik jihatdan asoslangan

Имя автора Должность Наименование организации
1 Maxkamov U.I. professori Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti
2 Ismoilova D.M. o’qituvchisi Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti
Название ссылки
1 1. O„zbekiston Respublikasining 29 yilligi bayramida Prezident Shavkat Miromonovich Mirziyoevning so„zlagan nutqi. Xalq so„zi 2020 yil 1 sentyabr
2 2. O„zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoevning 2020 yil 30 sentyabrda “O„qituvchi va murabbiylar kuni” tantanali marosimdagi nutqi
3 3. O„zbekiston Respublikasi Prezidentinining 2019 yil 29 apreldagi “O„zbekiston Respublikasi Xalq ta‟limi tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to„g„risida”gi PF-5712-son Farmoni. QHMMB: 06/19/5712/3034-son, 29.04.2019.
4 4. O„zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020 yil 6 iyuldagi “Umumiy o„rta ta‟lim muassasalarida “Tarbiya” fanini bosqichma – bosqich amalga joriy etish chora-tadbirlari to„g„risida” 422-sonli Qarori
5 5. Ulfat, M., & Dilafruz, I. (2020). ТАРБИЯ-ЮКСАК МАЪНАВИЯТ БЕШИГИ. Academic research in educational sciences, (4).
6 6. Maxkamov U.I, Ismoilova D.M Tarbiya- shaxs kamolotida eng katta kuch. Ta‟lim tizimida ijtimoiy-gumanitar fanlar 5-son ISSN 2181-7286 2020 yil dekabr.
7 7. Maxkamov U.I, Ismoilova D.M Allomalar merosi – milliy tarbiya asosi “Xalq ta‟limi” O„zbekiston Respublikasi xalq ta‟limi vazirligining ilmiy-metodik jurnali ISSN 2181-7839 1-son, 2021 yil yanvar-fevral.
8 8. Ismoilova D.M Zamonaviy didaktik yondashuvlar asosida umumiy o„rta ta‟lim maktablari ta‟lim mazmunini prognostika qilish “Xalq ta‟limi” O„zbekiston Respublikasi xalq ta‟limi vazirligining ilmiy-metodik jurnali ISSN 2181-7839 2020 3-maxsus son (mau-iyun).
9 9. Исмоилова, Д. М. (2015). Инновационные технологии как компонент развития личности в непрерывном образовании. Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития, 2(13
10 10. Muxiddinovna, I. D. (2020). Educational forecasting as a scientific and pedagogical probl
11 11. Muhiddinovna, I. D. (2020). Цели современного образования, формирующие требования к преподавателю. Журнал научных и прикладных исследований,(11), 12-14
12 12. Avlaev, O. U., Burkhanov, A. A., Ismoilova, D. M., & Norkuzieva, M. A. (2020). Factors Affecting the Intellectual Dynamics of the Individual. Test Engineering & Management, 83, 693-702.
13 13. Mannopovna, J. O., & Muhiddinovna, I. D. (2020). Optimization of primary education. ACADEMICIA: An international multidisciplinary research journal, 10(5), 1229-1232
14 14. Исмоилова, Д. М. (2020). ТAЪЛИМ СОҲAСИДA ПРОГНОЗ ҚИЛИШ ИЛМИЙ-ПЕДAГОГИК МУAММО СИФAТИДA. Academic research in educational sciences, (3).
В ожидании