115

Ushbu maqolada O‘zbekistonda jamiyat siyosiy doirasini ta'sir ostida o'zgartirish mexanizmlari tahlil qilingan, siyosiy nutqda raqamli texnologiyalardan foydalanish amaliyoti umumlashtirilgan. Xususan, siyosiy tarmoqlarda elektron tarmoq vositalaridan foydalanish shartlari va dastlabki xususiyatlarini retrospektiv ravishda baholashga urinish siyosiy aktopalarr, maxsus xususiyatlarni ta'kidlangan raqamli muhit ijtimoiy va siyosiy munosabatlarning yangi maydoni sifatida, jarayonni to'g'irlash va tegishli texnologiyalardan foydalanishning funktsional xususiyatlari

  • Название журналаARES
  • Номер выпускаVolume 2, Issue 2
  • Количество просмотров 115
  • Количество прочтений 115
  • Дата публикации 21-03-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы409-416
Ўзбек

Ushbu maqolada O‘zbekistonda jamiyat siyosiy doirasini ta'sir ostida o'zgartirish mexanizmlari tahlil qilingan, siyosiy nutqda raqamli texnologiyalardan foydalanish amaliyoti umumlashtirilgan. Xususan, siyosiy tarmoqlarda elektron tarmoq vositalaridan foydalanish shartlari va dastlabki xususiyatlarini retrospektiv ravishda baholashga urinish siyosiy aktopalarr, maxsus xususiyatlarni ta'kidlangan raqamli muhit ijtimoiy va siyosiy munosabatlarning yangi maydoni sifatida, jarayonni to'g'irlash va tegishli texnologiyalardan foydalanishning funktsional xususiyatlari

Имя автора Должность Наименование организации
1 Shodiyev J.X. O`qituvchi Jizzax davlat pedagogika institut
Название ссылки
1 c1. Prezident Shavkat Mirziyoyev Oliy Majlisning Senati va Qonunchilik palatasiga navbatdagi Murojaatnomasi 2020-yil 24-yanvar
2 2. Евгеньева Т.В., Селезнева А.В.Психология массовой политической коммуникации 2013. 27 с
3 3. Лазарсфелд П.Ф, Мертон Р.К. (2002) Масс cоммуниcатион, популар тасте анд организед соcиал аcтион. Неw Ёрк. Неw Ёрк Университй Пресс
4 4. Андреева Г. М. Социальная психология: Учебник для высших учебных заведений. — 5-е изд., испр. и доп.. — М.: Аспект Пресс, 2008. — 363 с.
5 5. Милграм С. М60 Эксперимент в социальной психологии — СПб.: Издательство «Питер», 2000. — 132-197-210 с.: ил. — (Серия «Мастера психологии»)
6 6. Шерковин Ю.А. (2007) Убеждение и внушение в массовых информационных процессах. Москва. Аспект Пресс.
7 7. Шерковин ЮЛ. Психологические проблемы массовых информационныхпроцессов. М., 1973. С. 190.
8 ых информационныхпроцессов. М., 1973. С. 190. 8
В ожидании