Maqolada ta‟lim jarayonida о„qituvchi va о„quvchi tomonlar faoliyatlarining psixologik-pedagogik jihatlari fizikadan eksperimental mashg„ulotlarni о„tkazish misolida qarab chiqilgan.
Maqolada ta‟lim jarayonida о„qituvchi va о„quvchi tomonlar faoliyatlarining psixologik-pedagogik jihatlari fizikadan eksperimental mashg„ulotlarni о„tkazish misolida qarab chiqilgan.
| № | Имя автора | Должность | Наименование организации |
|---|---|---|---|
| 1 | Suyarov K.. | dotsenti | Chirchiq davlat Pedagogika instituti |
| 2 | Shermetova S.. | o’qituvchisi | Chirchiq davlat Pedagogika instituti |
| № | Название ссылки |
|---|---|
| 1 | 1. Выготский Л.С., Психология: учеб.пособие / Л.С.Выготские.-М.:/ Апрель Пресс; М.: ЭКСМО-Пресс, 2002 |
| 2 | 2. Сластенин В.А.Общая педагогика: учеб.пособие: в 2 ч. / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов.-М.:Владос,2003 |
| 3 | 3. Абдуллаева Ш., Холмаматова Л.А. Педагогика. Ўқув қўлланма.-Т.:ТАҚИ, 2005 |
| 4 | , Холмаматова Л.А. Педагогика. Ўқув қўлланма.-Т.:ТАҚИ, 2005. 4 |
| 5 | 5. Хуторский А.В. Дидактическая эвристика. Теория и технология креативного обучения. – М.: Изд-во МГУ, 2003. – 416 с |
| 6 | 6. Усаров Ж.Э. Компетенциявий ёндошувга асосланган давлат таълим стандартларини амалиётга жорий этиш: муаммо ва ечимлар //Физика, математика ва информатика. Т.:2016, №6. – 40-48 б. |