Maqolada ta’lim jarayonida innovatsion va ilg’or xorijiy tajribalarni qo’llashning yutuq va kamchiliklari intellektual nuqsonli bolalarni o’qitish jarayoni va xususan, boshlang’ich matematik tushunchalarni shakllantirish jarayoni o’ziga xos xususiyatlarini qullashning yutuq va kamchiliklari tahlil qilinib, ta’lim tizimida pedagogik texnologiyalarni qo’llash samaradorligini oshirish maqsadida takliflar berilgan.
Maqolada ta’lim jarayonida innovatsion va ilg’or xorijiy tajribalarni qo’llashning yutuq va kamchiliklari intellektual nuqsonli bolalarni o’qitish jarayoni va xususan, boshlang’ich matematik tushunchalarni shakllantirish jarayoni o’ziga xos xususiyatlarini qullashning yutuq va kamchiliklari tahlil qilinib, ta’lim tizimida pedagogik texnologiyalarni qo’llash samaradorligini oshirish maqsadida takliflar berilgan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Ashurov B.I. | ўқитувчиси | Samarqand iqtisodiyot va servis instituti |
2 | Razokova N. . | o’qituvchisi | Toshkent viloyati Chirchiq davlat pedagogika instituti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Баряева Л.Б. Формирование элементарных математических представлений у дошкольников (с проблемами в развитии): Учебно–методическое пособие. СПб.: Изд–во РГПУ им. А.И. Герцена; Изд–во «СОЮЗ», 2002. — 479 с. |
2 | 2. Каирова Л.А. Коррекционно–развивающие технологии в обучении математике: учебное пособие.Барнаул:АлтГПУ,2016.–91 |
3 | 3. Кузьмина–Сыромятникова Н.В. Методика арифметики во вспомогательной школе. Изд.2–е,–М.,1949 |
4 | 4. Назарова Н.М. Специальная педагогика: в 3 т.: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. под ред. Н.М. Назаровой. Т |
5 | 5:Педагогические системы специального образования. Н.М. Назарова, Л.И.Аксенова, Л.В.Андреева и др. М.: Издательский центр «Академия», 2008. 400 с |
6 | 6. Перова М.Н. Методика преподавания математики в специальной (коррекционной) школе VIII вида. М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001.– 481с. |
7 | 7. Перова М.Н. Методика преподавания математики во вспомогательной школе.М.Н.Перова–М., Просвещение, 1989–480с |
8 | 8. Эк В.В. Обучение математике учащихся младших классов специальных (коррекционных) образовательных. Учреждений VIII вида: п |