28

Ushbu maqolada ingliz tili mutaxassisligiga asoslangan oliy bilim yurti talabalariga ingliz tili fe‟l so‟z turkumi hamda uning grammatik hususiyatlarini o‟rgatish uchun kommunikativ-integrativ mashqlar to‟plamini yaratish asoslari yoritib berilgan. Muallif tomonidan tadqiqot olib borildi, ingliz va o‟zbek tili fe‟l so‟z turkumi hususiyatlari chog‟ishtirma tahlil qilinib, interferensiya maydoni aniqlandi. Mashqlar to‟plamini yaratishda interferensiya holatlariga, tizimli va kommunikativ yondashuvda mashqlarni yaratishning asosiy mezonlarga urg‟u berildi

  • Название журналаARES
  • Номер выпускаVolume 2, Issue 1
  • Количество просмотров 28
  • Количество прочтений 28
  • Дата публикации 21-03-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы1020-1029
Ўзбек

Ushbu maqolada ingliz tili mutaxassisligiga asoslangan oliy bilim yurti talabalariga ingliz tili fe‟l so‟z turkumi hamda uning grammatik hususiyatlarini o‟rgatish uchun kommunikativ-integrativ mashqlar to‟plamini yaratish asoslari yoritib berilgan. Muallif tomonidan tadqiqot olib borildi, ingliz va o‟zbek tili fe‟l so‟z turkumi hususiyatlari chog‟ishtirma tahlil qilinib, interferensiya maydoni aniqlandi. Mashqlar to‟plamini yaratishda interferensiya holatlariga, tizimli va kommunikativ yondashuvda mashqlarni yaratishning asosiy mezonlarga urg‟u berildi

Имя автора Должность Наименование организации
1 Mirjalilova M.J. ўқитувчиси O‟zbekiston Davlat Jahon Tillari universiteti
Название ссылки
1 1. Джусупов М. Звуковые системы русского и казахского языков. Слог. Интерференция. Обучение произношению.- Ташкент, 1991. - 240 c.
2 2. Кашкин В.Б. Сопоставительная лингвистика. - М.: Русский язык, 2007.-180 с
3 3. Стернин И.А. Сопоставление как лингвистическая методология. - Воронеж, 2015. - 150 с.
4 4. “Современные языки: изучение, преподавание, оценка. Общеевропейская компетенция владения иностранным языком”, Страсбург, 1966.
5 5. Littlewood, W. T. (1983). "Communicative approach to language teaching methodology (CLCS Occasional Paper No. 7)." Dublin: Dublin University, Trinity College, Centre for Language and Communication Studies. (EDRS No. ED 235 690, 23 pages)
6 6. Гальскова Н.Д., Гез Н.И. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика: учеб.пособие для студ. лингв. ун-тов и фак. ин.яз. высш.пед.учеб. заведений / Н.Д. Гальскова, Н.И. Гез.- 3-е изд., стер.- М.: Издательский центр «Академия», 2006.
В ожидании