Mақолада ўқувчиларнинг ахборот компетентлигини ривожлантиришнинг методик жиҳатлари ўрганилиб, ишчи таъриф қабул қилинган. Ахборот компетентлигини ривожлантириш жараёнини мустақил ҳаётий фаолият давомида ахборотлар билан ишлаш каби ёндашув асосида ташкил этиш бўйича методик тавсиялар ишлаб чиқилган.
Mақолада ўқувчиларнинг ахборот компетентлигини ривожлантиришнинг методик жиҳатлари ўрганилиб, ишчи таъриф қабул қилинган. Ахборот компетентлигини ривожлантириш жараёнини мустақил ҳаётий фаолият давомида ахборотлар билан ишлаш каби ёндашув асосида ташкил этиш бўйича методик тавсиялар ишлаб чиқилган.
В статье исследуются методологические аспекты развития информационной компетентности студентов и принимается рабочее определение. Разработаны методические рекомендации по организации процесса развития информационной компетентности на основе такого подхода, как работа с информацией при самостоятельной жизнедеятельности.
The article examines the methodological aspects of the development of information competence of students and adopts a working definition. Methodological recommendations have been developed for organizing the process of developing information competence on the basis of such an approach as working with information in independent life.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Karshiev A.A. | Professor | Mirzo Ulug’bek nomidagi O’zbekiston Milliy Universiteti Jizzax filiali |
2 | Alday M. . | Dotsent | Л.Н. Евразийский национальный университет имени Гумилева, Астана, Казахстан |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Захарова И.Г. Формирование информационной образовательной среды высшего учебного заведения: автореферат диссертации на соискание ученой “Raqamli iqtisodiyot” ilmiy-elektron jurnali | №1-son | 2022 123 степени кандидата педагогических наук: 13.00.01/Моск. гос. лингвист. ун-т. – Тюмень, 2003. – 46 с. 2. Морковина, Э.Ф. Развитие информационной компетентности студента в образовательном пространстве: дис.канд. пед. наук: 13.00.01. – Оренбург, 2005. – 212 с. 3. Туpaкулoв O.X. Axбopoтлaшгaн тaълим муxитидa кичик мутaxaccиcлap тaйёpлaшнинг илмий-мeтoдик тaъминoтини тaкoмиллaштиpиш. Пeд. фaн. дoк. диc. aвтopeф. Т. 2017. – 60 б. 4. Бурнашев В., Холматов Ж. Математическое моделирование гидродинамических процессов многофазной фильтрации в нефтяном пласте при его заводнении //Research and education. – 2022. – Т. 1. – №. 1. – С. 137-154. 5. Yusupbekov, N., Gulyamov, S., Khojieva, N., & Ergashev, S. (2021). Exerget analysis of energy technological installations. InterConf. 6. Karshiyev A.A., Sobirovich E. G. Information for students competence development methodological features //Thematics Journal of Education. – 2022. – Т. 7. – №. 3. 7. Каршиев А.А. Ўқувчиларда ахборот билан ишлаш компетенциясини шакллантиришнинг даражавий тузилмаси //инновации в педагогике и психологии. – 2021. – Т. 4. – №. 4. 8. Тавбоев Сирожиддин Ахбутаевич; Мамараимов Аброр Камолиддин ўғли. (2022). Некоторые методы и задачи цифровой обработки и распознавания изображений. International Journal of Contemporary Scientific and Technical Research, 1(2), 334–339. Retrieved from 9. Abdukarimov Abdumannop Abdurahimovich, Mamaraimov Abror Kamoliddin o’g’li. (2022). Sanoq sistemalarida vaqt tushunchasi. International Journal of Contemporary Scientific and Technical Research, 1(2), 331–334. |