55

Ushbu maqolada raqamli marketing texnologiyalaridan foydalangan holda tashkilotning marketing faoliyatini rejalashtirish, uni rivojlantirish va reklama taqdim qilish orqali tashkilotning mijozlar sonini oshirish yo‘llari yoritib berilgan. 

  • Название журналаRaqamli iqtisodiyot
  • Номер выпуска5-son
  • Количество просмотров55
  • Количество прочтений55
  • Дата публикации04-01-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы17-29
Ўзбек

Ushbu maqolada raqamli marketing texnologiyalaridan foydalangan holda tashkilotning marketing faoliyatini rejalashtirish, uni rivojlantirish va reklama taqdim qilish orqali tashkilotning mijozlar sonini oshirish yo‘llari yoritib berilgan. 

Русский

В данной статье освещены пути увеличения количества клиентов организации путем планирования, разработки и рекламы маркетинговой деятельности организации с использованием технологий цифрового маркетинга. 

English

This article highlights ways to increase the number of clients of an organization by planning, developing and advertising the organization's marketing activities using digital marketing technologies. 

Имя автора Должность Наименование организации
1 Azizova M.I. Dotsent Toshkent Moliya Instituti
Название ссылки
1 Booms, B. H. and Bitner, M. J., 1981. Marketing strategies and organization structures for service firms. Marketing of services, 25(3), pp.47-52
2 Bala M., Verma D. “A Critical review of Digital Marketing” www.ijmrs.us,
3 Asliddin, A., & Suxrob, D. (2015). Role of agricultural marketing in economic development. Economics, (8 (9)).
4 Raqamli platformalarni o‘rganishda jahon tajribasi .07.2023
5 https://scholar.google.com/citations?user=1Iv_0xsAAAAJ&hl=ru
6 Muhammedrisaevna, T. M. S., Bayazovna, G. N., & Kakhramonovna, D. A. (2020). Goal and objectives of integrated marketing communications. Economics, (2 (45)).
7 International Journal of Trend in Scientific Research and Development (IJTSRD) Conference Issue | March 2019 Available Online: www.ijtsrd.com e-ISSN: 2456 - 6470
8 Chaffey, D. and Ellis-Chadwick, F. (2012). Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 1st ed. Harlow: Pearson Education.
9 https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=1Iv_0xsAAAAJ&citation_for_view=1Iv_0xsAAAAJ:TFP_iSt0sucC
10 www.statista.com
11 Raqamli iqtisodiyot –B.A.Begalov,M.Q.Abdullayev “ iqtisodiyot”2023
12 World in creating digital platforms Using experience-O’.U.Mustafakulov. 2023. https://scholar.google.com/scholar?oi=bibs&cluster=17427025794227424333 &btnI=1&hl=ru
13 Статистический анализ использования цифровых технологий в организациях: региональный аспект. МИ Азизова, УУ Мустафакулов.2023
14 https://scholar.google.com/scholar?oi=bibs&cluster=17991462823271926190&btnI=1&hl=ru
В ожидании