92

Аннотация: Ушбу мақолада кон-металлургия саноати тизими бўлажак мутахассислари учун физикадан касбга йўналтирилган масалаларни шакллантириш орқали амалиёт машғулотларнинг самарадоралигини ошириш кўрсатилган.

  • Количество прочтений 92
  • Дата публикации 26-02-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы68
Ўзбек

Аннотация: Ушбу мақолада кон-металлургия саноати тизими бўлажак мутахассислари учун физикадан касбга йўналтирилган масалаларни шакллантириш орқали амалиёт машғулотларнинг самарадоралигини ошириш кўрсатилган.

Русский

Аннотация: В статье показано, как повысить эффективность практических занятий подготовки будущих специалистов горно-металлургической отрасли за счет формирования профессионально ориентированных задач по физике.

English

Abstract: The article shows how to improve the effectiveness of practical training for future specialists in the mining and metallurgical industry by forming professionally oriented tasks in physics.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Baychayev F.X. Assistent Navoiy davlat konchilik va texnologiyalar universiteti
2 Bozorova S.J. Professor Navoiy davlat konchilik va texnologiyalar universiteti
Название ссылки
1 Базарова С.Дж, Байчаев Ф. Х. Ихтисосликка йўналтирилган амалий машғулотлар таълим ва ишлаб чиқариш интеграциясини ривожлантирувчи омилдир. Journal of Advances in Engineering Technology” ttps://sciencealgorithm.uz. Навоий, Ўзбекистан. Vol.1(1), Сентябрь, 2020. 82-85.
2 Турдиқулов э.О., Джураев Р.Х. ва бошқалар. Интегратсиялашган таълим назарияси ва амалиёти. – Т.: 2009. – 176 б.;
3 Шарипов Ш.С. Талабалар ихтирочилигини шакллантиришнинг педагогик шароитлари: Дисс. пед.фан.ном. – Т.: 2001. – 140 б.
4 Химматалиев Д.О. Касбий фаолиятга тайёргарликни диагностика қилишда педагогик ва техник билимлар интегратсияси. Дис. ... пед.фан.док.-Т.: 2018. – 230 б.;
5 Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения / Н.В. Кузмина. – М.: Высшая школа, 1990. – 117 с.;
6 Зеер, Э.Ф. Психология профессионального образования – М.: Издательство Московского психолого- социального института; Воронеж: Издательство НПО «Модек», 2003. – 480 с
7 Шагина Ю.В. “Формирование профессиональных компетенций будущих специалистов инженерного профиля в условиях интеграции образования, наука и производства” Автореф.: дис. канд.пед.наук. – Самара.: 2010. – 23 с.
8 Максимова Н.А. “Формирование профессиональной компетентности студентов технического вуза” Автореф.: дис. канд.пед.наук. – Якутск.: 2010. – 20 с.
9 Лавриненко С.В. “Оптимизация профессионально-ориентированной подготовки студентов в современном техническом вузе” Автореф.: дис. канд.пед.наук. – Великий Новгород.: 2019. – 25 с.
В ожидании