65

Pedagogik faoliyatni muvaffaqiyatli bajarish uchun o‘qituvchidan nafaqat psixologiya, pedagogika va boshqa fanlar sohasidagi bilimlarni, balki tashkiliy faoliyat malakalarini, pedagogik faoliyat metodlari va shakllarni o‘zlashtirish talab etiladi. Ushbu maqolada refleksiv ko‘nikmalarni rivojlantirishning psixologik va pedagogik xususiyatlari haqida so‘z boradi.

  • Название журналаADPI Ilmiy xabarnomasi
  • Номер выпуска2
  • Количество просмотров 65
  • Количество прочтений 65
  • Дата публикации 05-06-2023
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы49-52
Ўзбек

Pedagogik faoliyatni muvaffaqiyatli bajarish uchun o‘qituvchidan nafaqat psixologiya, pedagogika va boshqa fanlar sohasidagi bilimlarni, balki tashkiliy faoliyat malakalarini, pedagogik faoliyat metodlari va shakllarni o‘zlashtirish talab etiladi. Ushbu maqolada refleksiv ko‘nikmalarni rivojlantirishning psixologik va pedagogik xususiyatlari haqida so‘z boradi.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Vapayeva F.S. Talaba ADPI
Название ссылки
1 1. Платонов К.К., О системе психологии. – М.: Мысл, 1972. 216-с.
2 2. Ломов Б.Ф., Методологические и теоретические проблемы психологии. — М.: Наука, 1984. 444-с.
3 3. Беспалко В.П., Программированное обучение (дидактические основы), М., «Высшая школа», 1970 г.
4 4. Сластенин В.А., Формирование личности учителя в процессе эго профессиональной подготовки. — М.: Просвещение, 1976. 160-с.
5 5. Otajonov Jamshidbek Mashrabjonovich, “Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida refleksiv ko‘nikmalarni rivojlantirish” (Pedagogika va psixologiya yo‘nalishi bo‘yicha magistrlik darajasini olish uchun yozilgan). Andijon. 2022 y.
В ожидании