Ushbu maqolada elektron darslik va LabIEW dasturlash tilida yaratilgan virtual laboratoriya foydalanish avfzalliklari yoritilgan.Xususan o‘quvchilarda motivatsiya paydo bo‘lishi, fizik qonuniyatlarni yaxshi tushunishi, tahlil qilishi, mushohada qilish va olingan natijalar bo‘yicha xulosa chiqarishiga LabIEW dasturlash tilida yaratilgan virtual laboratoriyadan foydalanish yuqori samara berishligi yoritilgan.
Ushbu maqolada elektron darslik va LabIEW dasturlash tilida yaratilgan virtual laboratoriya foydalanish avfzalliklari yoritilgan.Xususan o‘quvchilarda motivatsiya paydo bo‘lishi, fizik qonuniyatlarni yaxshi tushunishi, tahlil qilishi, mushohada qilish va olingan natijalar bo‘yicha xulosa chiqarishiga LabIEW dasturlash tilida yaratilgan virtual laboratoriyadan foydalanish yuqori samara berishligi yoritilgan.
This article highlights the benefits of using an electronic textbook and a virtual laboratory created in the LabIEW programming language. In particular, the use of a virtual laboratory created in the LabIEW programming language helps students develop motivation, better understand physical laws, analyze, observe and draw conclusions based on the results obtained. High efficiency highlighted.
В данной статье освещены преимущества использования электронного учебника и виртуальной лаборатории, созданной на языке программирования LabIEW. В частности, использование виртуальной лаборатории, созданной на языке программирования LabIEW, помогает учащимся развивать мотивацию, лучше понимать физические законы, анализировать, наблюдать и сделать выводы на основании полученных результатов. Выделена высокая эффективность.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Mahmudov F.J. | katta o'qituvchi | TATU SF |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Ходанович А.И. Концептуально-методические аспекты информати¬зации общего физического образования на современном этапе [Текст]: Автореферат ...докт. пед. наук / А.И.Ходанович. – Спб., 2003. – 32 с. |
2 | 2. Гороховатский Ю.А. Проект «Применение новых информационно¬коммуникационных технологий в преподавании физики» и его место в развитии системы подготовки учителей физики в Российской Федерации [Текст] / Ю:А.Гороховатский //Применение новых информационно¬коммуни¬ка¬ционных технологий в преподавании. – СПб., 2001. – С. 5-8. |
3 | 3. Чудинский Р.М. К вопросу о компьютеризации учебного экспери-мента [Текст] Р.М.Чудинский // Наука и образование. – 2006. №6. – C. 69-71. |
4 | 4. Maxmudov F., Qahharov S. “Kvant fizikasi bo‘yicha virtual laboratoriya ishlari” hisoblash mashinalari uchun yaratilgan dastur guvohnomasi 2023. DGU20235844. |
5 | 5. Maxmudov F., Qahharov S. “Kvant fizikasi bo‘yicha virtual laboratoriya ishlari”hisoblash mashinalari uchun yaratilgan dastur guvohnomasi. 2022. DGU20220511. |
6 | 6. Maxmudov F., Ro‘zimuradov T., Turabekova D. “Аkademik litseylar uchun kvant fizikasi bo‘yicha irtual Laboratoriya ishlari “Fotonika muamolari va rivojlanish istiqbollari” Respublika ilmiiy-amaliy anjumani materiallari. – Urganch, 2022. 27-28 may. – B. 394-396. |