Ushbu maqolada dasturlash tillarini o‘qitishda multimedia texnologiyalaridan foydalangan holda dars mashg‘ulotlarini olib borishning ayrim xususiyatlari ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, ishlab chiqilgan topshiriqlardan darslarda foydalanishga doir tavsiyalar keltirilgan.
multimedia, dasturlash tillari, axborot texnologiyalari, interaktiv texnologiya,
Ushbu maqolada dasturlash tillarini o‘qitishda multimedia texnologiyalaridan foydalangan holda dars mashg‘ulotlarini olib borishning ayrim xususiyatlari ko‘rib chiqilgan. Shuningdek, ishlab chiqilgan topshiriqlardan darslarda foydalanishga doir tavsiyalar keltirilgan.
multimedia, dasturlash tillari, axborot texnologiyalari, interaktiv texnologiya,
В данной статье рассматриваются некоторые особенности обучения языкам программирования с использованием мультимедийных технологий. Также даются рекомендации по использованию разработанных заданий на занятиях.
This article examines some features of teaching programming languages using multimedia technologies. Recommendations for using the developed assignments in classes are also given.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | ABDULLAYEV A. . | dotsent | O'zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti |
2 | KULMIRZAYEVA . . | assistent | O'zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 30-iyundagi “Oʻzbekiston Respublikasida yoshlarga oid davlat siyosatini tubdan isloh qilish va yangi bosqichga olib chiqish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi PF-6017-sonli Farmoni. |
2 | 2. Tayloqov Ulugʻbek Norbekovich. Ta’lim muassasalarining yagona elektron axborot ta’limmuhitini yaratish va joriy etish texnologiyalari. Pedagogika fanlari boʻyicha falsafa fanlari doktori(PhD) dissertatsiyasi avtoreferati. – Chirchiq, 2020. |
3 | 3. Aripov M., Muhammadiev J. Informatika, informatsion texnologiyalar // Oliy o‘quv yurtlari uchun darslik. – Toshkent: TDYuI. 2004. –275-b |
4 | 4. Смолянинова О.Г. Развитие методической системы формирования информационной и коммуникативной компетентности будущего учителя на основе мультимедиа-технологий. Дис.докт. пед. наук. – М., 2016. |
5 | 5. Касторнова В.А. Методика создания и использования прикладных программ на основе мультимедиа технологии в обучении информатике. Дис.докт. пед.наук. – М., 1998. |
6 | 6. Осhilоv М. Yаngi pеdаgоgik tеxnоlоgiyаlаr. – Qаrshi: Nаsаf, 2010. |
7 | 7. Sаyidаxmеdоv N. Yаngi pеdаgоgik tеxnоlоgiyаlаr. –Tоshkеnt: Mоliyа, 2018. |
8 | 8. Киргизова Е.В., Цуркан М.В. Дидактические возможности использования мультимедиа-технологий в учебном процессе // Научно-методический электронный журнал «Концепт». – 2013. – Т. 3. – С. 3286. |
9 | 9. Кирмайер М. Мультимедиа: Пер.с нем. – Спб.: БXВ-Санкт-Петербург, 2014. |