Ushbu maqolada fizika fanini o‘rganishdan maqsad insoniyat yashash sharoitini yaxshilash uchun qanday foydali ish bajarish kerakligini tushunishdan iborat ekanligi va bu ishni bajarish uchun tabiat qonunlarini, ya’ni fizika fanini har bir mavzusida beriladigan fizik qonuniyatlarning mohiyatini chuqur anglash zarur ekanligi bayon qilingan.
Ushbu maqolada fizika fanini o‘rganishdan maqsad insoniyat yashash sharoitini yaxshilash uchun qanday foydali ish bajarish kerakligini tushunishdan iborat ekanligi va bu ishni bajarish uchun tabiat qonunlarini, ya’ni fizika fanini har bir mavzusida beriladigan fizik qonuniyatlarning mohiyatini chuqur anglash zarur ekanligi bayon qilingan.
В данной статье указано, что цель изучения физики состоит в том, чтобы понять, какую полезную работу следует совершить для улучшения условий жизни человечества, а для выполнения этой работы необходимо глубоко понять сущность законов природы, то есть физические законы, представленные в каждой теме предмета физики.
This article states that the purpose of studying physics is to understand what useful work should be done to improve the living conditions of mankind, and to perform this work, it is necessary to deeply understand the essence of the laws of nature, that is, the physical laws presented in each topic of the subject of physics.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Zoirov S.X. | assistent | O'zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti |
2 | Ikromov A.. | asstent | O'zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti |
3 | MELIYEV .M. | dotsent | O'zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Oplachko T.M., Tursunmetov K.A. Fizika. 1-qism. – Toshkent, 2007. |
2 | 2. Oplachko T.M., Tursunmetov K.A. Fizika. 2-qism. – Toshkent, 2007. |
3 | 3. Djurayev M., Sattarova B. Fizika va astranimiya o‘qitish nazariyasi va metodikasi. –Toshkent, 2015. – 352 b. |
4 | 4. Zoirova Sh., Bahriyeva M. Boshlangʻich sinf darslarida STEAM ta’lim texnalogiyalaridan foydalanish. //Илм-фан ва таълимнинг ривожланиш истиқболлари. 36-son.2023.03.23 |