Mazkur maqolada tarix ta’limida sun’iy intellekt va virtual muzeylar o‘rni hamda avzaliklari haqida so‘z yuritilgan bo‘lib, uning ta’lim jarayonida qanchalik foydali ekanligi, sun’iy intellekt orqali ta’lim jarayonidagi qulayliklar hamda virtual muzeylar haqida ma’lumot, bu sun’iy intellekt va virtual muzey orqali yoshlarga berilayotgan ta’lim sifatini yanada takomillashtirish haqida fikr va mulohazalar keltirilgan.
This article talks about the role and advantages of artificial intelligence and virtual museums in history education, how useful it is in the educational process, conveniences in the educational process through artificial intelligence and virtual Information about museums, ideas and opinions on how to further improve the quality of education provided to young people through artificial intelligence and a virtual museum.
Mazkur maqolada tarix ta’limida sun’iy intellekt va virtual muzeylar o‘rni hamda avzaliklari haqida so‘z yuritilgan bo‘lib, uning ta’lim jarayonida qanchalik foydali ekanligi, sun’iy intellekt orqali ta’lim jarayonidagi qulayliklar hamda virtual muzeylar haqida ma’lumot, bu sun’iy intellekt va virtual muzey orqali yoshlarga berilayotgan ta’lim sifatini yanada takomillashtirish haqida fikr va mulohazalar keltirilgan.
В данной статье рассказывается о роли и преимуществах искусственного интеллекта и виртуальных музеев в историческом образовании, о том, насколько он полезен в образовательном процессе, об удобствах в образовательном процессе с помощью искусственного интеллекта, а также о виртуальных музеях, а также высказываются мнения и соображения о дальнейшем улучшении качества образования, предоставляемого молодежи с помощью искусственного интеллекта и виртуального музея.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Tilabjonova S.S. | Talaba | Chirchiq davlat pedogogika universiteti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Samarkand State University named after Sharof Rashidov I.A. FILIPOVA “Legal regulation of artificial intelligence” (lecture course) Samarkand-2022 b-7 |
2 | Russell SJ, Norvig P. Artificial Intelligence: A Modern Approach. Prentice Hall. Englewood Cliffs, New Jersey. 1995. Page 3 |
3 | N.A. Shermukhamedova, Research methodology. T. “Science and technology”, 2014, pp. 403-407. |
4 | Ya.Kh. Ghafarov “Methods of using new pedagogical technologies in teaching special subjects” - Tashkent “Sharof Nur Fayz” 2021 page 118 |
5 | Kurbanova. D “Prospects of virtual exhibitions in modern museology” “Prospects of museums of Uzbekistan” - Tashkent Academy 2013 p-38 |
6 | http://www.genderi.org/namangan-davlat-universiteti-dadamirzayeva-gulchehra-abdunabiy.html?page=58 |
7 | Nigmatov, A. H. (2021). Museum pedagogy and informatization technologies. BBK 72 K 59, 79. |
8 | Solijon Toshev “Science and Education” Scientific Journal August 2020 / Volume 1 Special Issue” p-8 |
9 | E. Perrot, Effective Teaching. New York: Longman, B. Laar, R. Blatchford, D.Winkley, G. Badman, R. Howards, Effective Teaching. Oxford: National Primary Center. P-108 |