Ushbu maqolada, shaxsning qadr-qimmatini tarbiyalashda maktab va oila o'rtasidagi hamkorlikning ahamiyati, ochiq muloqot yo‘nalishlarini o‘rnatish, hurmat, inklyuzivlik va xilma-xillikni targ‘ib qilish, oilalarning ta’lim olish, imkoniyatlarini kengaytirish, xarakter rivojlanishini yaxshilash, ijtimoiy-emotsional farovonlikni qo‘llab-quvvatlash haqida fikr yuritilgan.
Ushbu maqolada, shaxsning qadr-qimmatini tarbiyalashda maktab va oila o'rtasidagi hamkorlikning ahamiyati, ochiq muloqot yo‘nalishlarini o‘rnatish, hurmat, inklyuzivlik va xilma-xillikni targ‘ib qilish, oilalarning ta’lim olish, imkoniyatlarini kengaytirish, xarakter rivojlanishini yaxshilash, ijtimoiy-emotsional farovonlikni qo‘llab-quvvatlash haqida fikr yuritilgan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Bazarbaeva .T. | Ta'lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi yo'nalishi 1 kurs magistranti | Ajiniyoz nomidagi NDPI |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | KarimovI.A. Buyukkelajagimizninghuququiykafolati. –Toshkent, SHarqnashriyot-matbaakontserniBoshtahririyati, 1993, 27-28-bet.2.BaubekovaZ.D.Tarbiyaviyishlarmetodikasidagiko’rsatmalar. –T. 1991 y.3.Ismailova Z. Tarbiyaviy ishlarni tashkil etish metodikasi.T.:2006.4.Mavlonova R.,O`To`raeva,K.Xoliqberdiev.Pedagogika.-T.:"O`qituvchi", 2002.5.Mavlonova R., B. Normurodova, N. Rahmonqulova, Tarbiyaviy ishlar metodikasi.-T.:"Tib-kitob", 2010.6.Ortiqov N.O., Jo’rayev A.J. Maktab, oila va jamoatchilik hamkorligi kengashi. T.:“O’qituvchi”, 1989.7.Xushanov A. Ma’naviyatni shakllantirishning o`ziga xos xususiyatlari, metod va usullarda namoyon bo`lish shakllari.URASIAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES, PHILOSOPHY AND CULTURE 2022-yil. No 6. 265-268 bet. |