Mazkur maqolada maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyalanuvchilari uchun tabiat burchagi hamda undagi o’simliklar va hayvonot dunyosini tashkil etish borasida qilinadigan ishlar va ularning ahamiyati yoritilgan.
Mazkur maqolada maktabgacha ta’lim tashkiloti tarbiyalanuvchilari uchun tabiat burchagi hamda undagi o’simliklar va hayvonot dunyosini tashkil etish borasida qilinadigan ishlar va ularning ahamiyati yoritilgan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Yarova G.. | o'qituvchi | Navoiy davlat pedagogika instituti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019 yil 30 oktyabrdagi PF-5863-sonli 2030-yilgacha bo‘lgan davrda O‘zbekiston Respublikasining atrof-muhitni muhofaza qilish konsepsiyasi |
2 | Avesto. Tarixiy-adabiy yodgorlik (A.Mahkamov tarjimasi.). -T.: Sharq 2016. y |
3 | G.I.Xasanova – Ta’lim jarayonida dasturlashtirilgan o’qitish texnologiyasidan foydalanishning afzalliklari Jizzax:2020. |
4 | Maktabgacha ta’lim tashkilotlari davlat o’quv dasturi asosida mobil dastur “Ilk qadam”. |
5 | F.R. Qodirova, SH.Q. Toshpo’latova, N.M.Kayumova, M.N.A’zamova. “Maktabgacha pedagogika”. “Tafakkur” -T., 2019 |
6 | O. Hasanboyeva, I. Jabborova X., II. Nodirova “Tabiat bilan tanishtirish metodikasi” – To‘ldirilgan qayta nashri. – T.: Cho‘lpon nomidagi NMIU, 2016. – 128 b. Z |