44

Ushbu maqolada oliy pedagogika ta’lim muassasasi talaba shaxsining yetuk mutaxassis bo‘lib yetishishida asosiy manba ekanligi, shuningdek, talabalarni fuqarolik va ijtimoiy qiyofasini maqsadli ravishda shakllantirishga, turli vaziyatlarga moslashuvchan, turli sohalarda konstruktiv muloqot va samarali munosabatlarni yo‘lga qo‘ya oluvchi, yuqori fikrlashga ega bo‘lgan shaxslarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalashning asosi bo‘lgan tarbiyaviy faoliyatni, tarbiyaviy ishni to‘g‘ri va tizimli tashkil etish haqida bayon etiladi. Shuningdek, oliy ta’lim muassasalarida tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish shakllari va ularning mazmuni yoritib beriladi.
 

  • Количество прочтений 44
  • Дата публикации 25-12-2023
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы14
Ўзбек

Ushbu maqolada oliy pedagogika ta’lim muassasasi talaba shaxsining yetuk mutaxassis bo‘lib yetishishida asosiy manba ekanligi, shuningdek, talabalarni fuqarolik va ijtimoiy qiyofasini maqsadli ravishda shakllantirishga, turli vaziyatlarga moslashuvchan, turli sohalarda konstruktiv muloqot va samarali munosabatlarni yo‘lga qo‘ya oluvchi, yuqori fikrlashga ega bo‘lgan shaxslarni vatanparvarlik ruhida tarbiyalashning asosi bo‘lgan tarbiyaviy faoliyatni, tarbiyaviy ishni to‘g‘ri va tizimli tashkil etish haqida bayon etiladi. Shuningdek, oliy ta’lim muassasalarida tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish shakllari va ularning mazmuni yoritib beriladi.
 

Имя автора Должность Наименование организации
1 Sanayeva S.B. dotsent Navoiy davlat pedagogika instituti
Название ссылки
1 Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2019 йил 31 декабрдаги “Узлуксиз маънавий тарбия концепциясини тасдиқлаш ва уни амалга ошириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги 1059-сонли Қарори.
2 Азимова З.Э. Тарбиявий ишлар тизимини интеграл диагностик асосда такомиллаштириш (Олий таълим муассасалари мисолида). // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация. Т.:, 2018 йил
3 Киямов Н.С. Олий таълим муассасалари талабаларида мусиқий маданиятни шакллантиришнинг педагогик асосларини такомиллаштириш. // Педагогика фанлари доктори (DSc) илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация. Самарқанд, 2019 йил.
4 Очилов М., Очилова Н. Олий мактаб педагогикаси. Дарслик. Т.: “Алоқачи”, 2008, 304 б.
5 Рахманова М.Қ. Олий таълим муассасалари талабаларида ижтимоий фаолликни ривожлантириш. // Педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация. Самарқанд, 2019 йил.
6 Рустамова Р.Ш. Талаба-ёшларни маънавий-ахлоқий тарбиялашда маданий-маърифий тадбирлар самарадорлигини ошириш омиллари // Педагогика фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун тайёрланган диссертация. Т.:, 2008 йил.
7 Санаева С.Б. Необходимость развития общепрофессиональных компетенций у студентов // Colloquium-journal, 2022, 3 (126), 13-15. https://www.gazeta.uz/uz/2020/12/25/forum/
В ожидании