Kimyo o‘quv dasturiga real hayotdagi ilovalarni integratsiya qilish fan ta‘limida talabalarning faolligini oshirish va faolligini oshirish uchun asosiy harakat hisoblanadi. Ushbu maqolada kimyo o‘qitishda real dunyo kontekstlarini kiritish bilan bog‘liq mantiqiy asoslar, strategiyalar va natijalar ko‘rib chiqiladi. Empirik tadqiqotlar, nazariy asoslar va amaliy tajribalarni sintez qilish orqali ushbu maqola haqiqiy hayotdagi ilovalarning talabalar motivatsiyasi, kontseptual tushunchasi va kimyo bo‘yicha martaba tayyorligiga ta‘sirini o‘rganadi. Bundan tashqari, u haqiqiy kontekstlarni tanlash, kontekstli o‘rganish tajribasini loyihalash va fanlararo aloqalarni integratsiyalashni o‘z ichiga olgan kimyo o‘quv dasturiga real dunyo dolzarbligini kiritish uchun turli xil yondashuvlarni o‘rganadi.
Kimyo o‘quv dasturiga real hayotdagi ilovalarni integratsiya qilish fan ta‘limida talabalarning faolligini oshirish va faolligini oshirish uchun asosiy harakat hisoblanadi. Ushbu maqolada kimyo o‘qitishda real dunyo kontekstlarini kiritish bilan bog‘liq mantiqiy asoslar, strategiyalar va natijalar ko‘rib chiqiladi. Empirik tadqiqotlar, nazariy asoslar va amaliy tajribalarni sintez qilish orqali ushbu maqola haqiqiy hayotdagi ilovalarning talabalar motivatsiyasi, kontseptual tushunchasi va kimyo bo‘yicha martaba tayyorligiga ta‘sirini o‘rganadi. Bundan tashqari, u haqiqiy kontekstlarni tanlash, kontekstli o‘rganish tajribasini loyihalash va fanlararo aloqalarni integratsiyalashni o‘z ichiga olgan kimyo o‘quv dasturiga real dunyo dolzarbligini kiritish uchun turli xil yondashuvlarni o‘rganadi.
Integrating real-world applications into the chemistry curriculum is a pivotal endeavor to enhance relevance and student engagement in science education. This article delves into the rationale, strategies, and outcomes associated with the incorporation of real-world contexts in teaching chemistry. By synthesizing empirical research, theoretical frameworks, and practical experiences, this paper examines the impact of real-world applications on student motivation, conceptual understanding, and career readiness in chemistry. Furthermore, it explores diverse approaches to infusing real-world relevance into the chemistry curriculum, encompassing the selection of authentic contexts, the design of contextualized learning experiences, and the integration of interdisciplinary connections.
Интеграция практических приложений в учебную программу по химии является важнейшим шагом для повышения актуальности и вовлеченности студентов в естественнонаучное образование. В этой статье рассматриваются обоснование, стратегии и результаты, связанные с включением контекстов реального мира в преподавание химии. Обобщая эмпирические исследования, теоретические основы и практический опыт, в этой статье рассматривается влияние реальных приложений на мотивацию студентов, концептуальное понимание и готовность к карьере в области химии. Кроме того, в нем исследуются разнообразные подходы к приданию реальной актуальности учебной программе по химии, включая выбор аутентичных контекстов, разработку контекстуализированного опыта обучения и интеграцию междисциплинарных связей.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Pardayev U.X. | talaba | O'zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti |
2 | Choriqulova D.O. | talaba | O'zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti |
3 | Kosimova X.R. | assistent | O'zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Hofstein, A., & Lunetta, W. N. (2004). The laboratory in science education: Foundations for the twenty-first century. Science Education, 88(1), 28-54. |
2 | 2.NGSS Lead States. (2013). Next Generation Science Standards: For States, By States. The National Academies Press. |
3 | 3.Prince, M. (2004). Does active learning work? A review of the research. Journal of Engineering Education, 93(3), 223-231. |
4 | 4.Linn, M. C., & Hsi, S. (2000). Computers, Teachers, Peers: Science Learning Partners. Routledge. |
5 | 5.Gilbert, J. K., Boulter, C. J., & Elmer, R. (2000). Positioning models in science education and in design and technology education. International Journal of Science Education, 22(1), 1-26. |
6 | 6.Hodson, D. (2009). Teaching and learning about science: Language, theories, methods, history, traditions and values. Sense Publishers. |
7 | 7.Bell, R. L., Blair, L. M., Crawford, B. A., & Lederman, N. G. (2003). Just do it? Impact of a science apprenticeship program on high school students' understanding of the nature of science and scientific inquiry. Journal of Research in Science Teaching, 40(5), 487-509. |