Maqolada taʼlim muassasalarida talabalar va oʻqituvchilar oʻrtasida iqtisodiy faoliyatlarini shakllantirish muomosiga bagʻishlangan.Maqolada iqtisodiy faoliyatlarni ilmiy tahlil qilish asosida tushuntirish mohiyati ochib berilgan.Zamonaviy jamiyatni rivojlantirish uchun iqtisodiyotga alohida eʼtibor qaratilishi haqida maʼlumotlar keltirilgan.
Maqolada taʼlim muassasalarida talabalar va oʻqituvchilar oʻrtasida iqtisodiy faoliyatlarini shakllantirish muomosiga bagʻishlangan.Maqolada iqtisodiy faoliyatlarni ilmiy tahlil qilish asosida tushuntirish mohiyati ochib berilgan.Zamonaviy jamiyatni rivojlantirish uchun iqtisodiyotga alohida eʼtibor qaratilishi haqida maʼlumotlar keltirilgan.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Turopova N.X. | o‘qituvchi | Termiz davlat universiteti |
2 | Shoymurodov E.G. | talaba | Termiz davlat universiteti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Abdullayev Y. To’laganova Sh. “Menejment va marketing asoslari” T.: TMI 2020yil. |
2 | 2. Azimovna M. S., Shokhrukhovich U. F. Ways to expand network marketing and ecommerce in the wholesale of medicines //INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN COMMERCE, IT, ENGINEERING AND SOCIAL SCIENCES ISSN: 2349-7793 Impact Factor: 6.876. – 2022. – T. 16. - №. 06. – C. 113-116. |
3 | 3. G’ulomov S.S. “ Menejment asoslari” O’quv qo’llanma.- T.: ToshDIU, 2006 yil. Sharifxo’jaev M, Abdullaev Y. “ Menejment”. Darslik – T. |
4 | 4. Qosimov F.M. “Menejment”: Oliy o’quv yurtlari uchun |
5 | 5. R. Valijonov, O. Qobulov. Menejment. Namangan. Ibrat. 1996. |
6 | 6. Azimovna M. S., Abdurozikovich M. Z. Features of the pharmaceutical market of the Republic of Uzbekistan |