Madaniyatlararo muloqot bizning globallashgan dunyomizda tobora muhim ahamiyat kasb etmoqda, bu yerda turli xil madaniy kelib chiqishiga ega bo'lgan shaxslar turli kontekstlarda muntazam muloqot qilishadi. Samarali madaniyatlararo muloqotning muhim jihati pragmatikani tushunishdir - ma'noni yetkazish uchun tildan qanday foydalanishni o'rganish hisoblanadi. Pragmatikadagi tushunmovchiliklar ko'pincha muloqotning buzilishiga olib keladi va shaxslararo munosabatlarga to'sqinlik qiladi. Ushbu maqolada men pragmatik talqinlardagi farqlar tufayli madaniyatlararo muloqotda yuzaga keladigan muammolarni ko'rib chiqaman va madaniyatlar o'rtasida aniqroq va samaraliroq muloqotni rivojlantirish uchun ushbu muammolarni hal qilish strategiyalarini muhokama qilaman.
Madaniyatlararo muloqot bizning globallashgan dunyomizda tobora muhim ahamiyat kasb etmoqda, bu yerda turli xil madaniy kelib chiqishiga ega bo'lgan shaxslar turli kontekstlarda muntazam muloqot qilishadi. Samarali madaniyatlararo muloqotning muhim jihati pragmatikani tushunishdir - ma'noni yetkazish uchun tildan qanday foydalanishni o'rganish hisoblanadi. Pragmatikadagi tushunmovchiliklar ko'pincha muloqotning buzilishiga olib keladi va shaxslararo munosabatlarga to'sqinlik qiladi. Ushbu maqolada men pragmatik talqinlardagi farqlar tufayli madaniyatlararo muloqotda yuzaga keladigan muammolarni ko'rib chiqaman va madaniyatlar o'rtasida aniqroq va samaraliroq muloqotni rivojlantirish uchun ushbu muammolarni hal qilish strategiyalarini muhokama qilaman.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Kaniyazova A.B. | stajyor-o‘qituvchisi | Qoraqalpoq davlat universiteti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Ammerman, Nancy T. (ed.) (2007). Everyday Religion, Observing Modern Religious Lives. Oxford: Oxford University press. Dahl, Jensen & Nynås (eds). (2006). Bridges of Understanding, Perspectives on Intercultural Communication. Oslo: Academic Press Eriksen, Thomas Hylland. (2004). Små steder-Store Spørsmål, innføring i sosialantropologi. Oslo: universitetsforlaget. Schirato and Webb. (2006). Understanding Globalization. London, Thousand Oaks, New Delhi: Sage Publications. Scholte, jan Aart. (2005). Globalization a critical introduction 2nd ed. Palgrave macmillan. Bakhtiyarovna, K. A. (2023). SOME CHALLENGES IN TEACHING LISTENING AND SPEAKING. International Journal of Pedagogics, 3(12), 54-57. Kaniyazova, A. (2023). THE STUDY OF THE CONCEPT CAUSALITY IN ENGLISH AND KARAKALPAK LANGUAGES. Академические исследования в современной науке, 2(23), 197-199. Каниязова, А. (2023). Language skills: teaching and learning challenges. Ренессанс в парадигме новаций образования и технологий в XXI веке, 1(1), 387-389. Luiza, S., & Kamila, K. (2024). STRUCTURAL COHESION AND INTEGRITY OF COMPOUNDS IN ENGLISH AND KARAKALPAK. IJODKOR O'QITUVCHI, 4(37), 158-160. |