В статье рассматриваются загадки и их жанровая классификация, значение выполняемых заданий в обучении детей сообразительности, хорошей памяти, мышлению, сплоченности, осторожности посредством загадок.
В статье рассматриваются загадки и их жанровая классификация, значение выполняемых заданий в обучении детей сообразительности, хорошей памяти, мышлению, сплоченности, осторожности посредством загадок.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Buzrukova D.M. | o‘qituvchi | FarDU |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Imomov K., Mirzayev T., Sarimsoqov B., Safarov O. O‘zbek xalq og‘zaki poetik ijodi. T., «O‘qituvchi», 1990. Husainova Z. O‘zbek topishmoqlari. T., «Fan» 1966. Topishmoqlar. O‘zbek xalq ijodi. Ko‘p jildlik, T., 1983. Jumaboyev M. Bolalar adabiyoti va folklor. Darslik. O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi Adabiyot jamg‘armasi nashriyoti, 2006. Buzrukova D.M. “Adabiyot darslarida interfaol metodlarni qo‘llash metodikasi”. Fiolologiya ta’limi masalalari: Muammo va uning innovatsion yechimlari 1(1..2022) Buzrukova D.M. “ Tarbiyachi va ota-onalarning o‘zaro hurmatga asoslangan muloqotining kalit faktorlari”. Oriental Renaissance: Innovative,educational, natural and social sciences 3 …, 2023. |