Краткое содержание. Полученные результаты доказывают эффективность развития STEAM-компетентности будущих учителей-естественников при внедрении целевой методической системы обучения в преподавании на первой ступени высшего образования. Внедрение учебной дисциплины «STEAM-подход в естественнонаучном образовании» как одного из элементов методической подготовки к реализации STEAM-образования будущих учителей естественных наук будет способствовать повышению их STEAM-компетентности.
The obtained results prove the effectiveness of developing the STEAM competence of future natural science teachers in the introduction of a targeted methodical training system in teaching at the first stage of higher education. Introduction of the educational discipline "STEAM approach in science education" as one of the elements of methodological preparation for the implementation of STEAM education of future science teachers will help to increase their STEAM competence.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Amanov B.X. | b.f.d, prof | Chirchiq davlat pedagogika universiteti |
2 | Yuldasheva D.R. | magistr | Chirchiq davlat pedagogika universiteti |
3 | Rustamova S.R. | talaba | Chirchiq davlat pedagogika universiteti |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. Alimbekova G.B., Babaev D., Aidarbekova A.A. STEM taʼlimini tashkil etish xususiyatlari // Qirgʻiziston universitetlari yangiliklari. – 2018. – No 4. – B. 126–129. URL: https:// elibrary.ru/item.asp?id=36605268 |
2 | 2. Anisimova T.I., Sobirova F.M., Shatunova O.V. STEAMni amalga oshirish uchun qo'shimcha ta'lim o'qituvchilarini tayyorlash doirasida yangi sifatdagi ta'lim muhitini shakllantirish // Hududlarning iqtisodiy va gumanitar tadqiqotlari. – 2021 yil. – 4-son. 14–19-betlar. URL:https://elibrary.ru/item.asp?id=46521765 |
3 | 3. Bayandina O. V. "Umumjahon kompetentsiyalari" toifasini tushunishga yondashuvlar tahlili // Zamonaviy pedagogik ta'lim muammolari. – 2021. – No 71-1 – B. 38–41. URL: https:// www.elibrary.ru/item.asp?id=46491105 |
4 | 4. Buller A.G., Merkusheva M.E. Baholash tizimini ishlab chiqish va meta-mavzuni o'rganish vositalarini ishlab chiqish tajribasidan // Perm pedagogik jurnali. – 2018. – No 9. – B. 11–15. URL: https:// www.elibrary.ru/item.asp?id=36869720 |
5 | 5. Vychuzhanina S.V. STEAM texnologiyasidan foydalangan holda darsdan tashqari ishlarni tashkil etish // Ilmiy-metodik jurnali Qidiruv. – 2019. – No 3. – B. 16–18. URL: https:// elibrary.ru/item.asp?id=41271207 |