92

This article discusses about Inclusive Language Teaching and Strategies in educational settings. It explores the benefits of them and it’s effective sides for teaching. It presents arguments supporting the process, overview real-world language use in curricula and highlights the impact of it for overall academic success. Additionally, the article acknowledges potential challenges and offers suggestions for overcoming them. Overall, it advocates for the significance of language instruction that refers to an approach in language teaching and learning that prioritizes the communication of meaning over the explicit focus on isolated language forms such as Inclusive Language Teaching instruction that refers to an approach in language teaching and learning that emphasizes the explicit focus on linguistic forms such as grammar, vocabulary, pronunciation, and syntax.

  • Количество прочтений 92
  • Дата публикации 04-05-2024
  • Язык статьиIngliz
  • Страницы13
English

This article discusses about Inclusive Language Teaching and Strategies in educational settings. It explores the benefits of them and it’s effective sides for teaching. It presents arguments supporting the process, overview real-world language use in curricula and highlights the impact of it for overall academic success. Additionally, the article acknowledges potential challenges and offers suggestions for overcoming them. Overall, it advocates for the significance of language instruction that refers to an approach in language teaching and learning that prioritizes the communication of meaning over the explicit focus on isolated language forms such as Inclusive Language Teaching instruction that refers to an approach in language teaching and learning that emphasizes the explicit focus on linguistic forms such as grammar, vocabulary, pronunciation, and syntax.

Русский

В этой статье обсуждаются инклюзивное преподавание языка и стратегии в образовательных учреждениях. В нем исследуются их преимущества и эффективные стороны для обучения. В нем представлены аргументы в поддержку этого процесса, представлен обзор реального использования языков в учебных программах и подчеркнуто влияние этого процесса на общий академический успех. Кроме того, в статье признаются потенциальные проблемы и предлагаются предложения по их преодолению. В целом, он отстаивает важность обучения языку, которое относится к подходу в преподавании и изучении языка, который отдает приоритет передаче смысла, а не явному фокусу на изолированных языковых формах, таких как инструкция по инклюзивному преподаванию языка, которая относится к подходу в преподавании и изучении языка. это подчеркивает явный акцент на лингвистических формах, таких как грамматика, словарный запас, произношение и синтаксис.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Ollomurodov A.O. CHAIR Asia International University
Название ссылки
1 1. Orifjonovich, O. A. . (2024). The Importance of Film Annotations in Analyzing Cinema Discourse. EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION, 4(3), 252–257. Retrieved from https://inovatus.es/index.php/ejine/article/view/2711
2 2. Ollomurodov, A. (2024). TRANSLATION FEATURES AND RESEARCH OF METAPHORS IN MODERN LINGUISTICS. MODERN SCIENCE AND RESEARCH, 3(2), 821–828.
3 3. Orifjonovich, O. A. (2024). ZAMONAVIY TILSHUNOSLIKDA METAFORALARNING TARJIMA XUSUSIYATLARI VA TADQIQI.
4 4. Sulaymonovna, Q. N., & Orifjonovich, O. A. (2022). KONSEPTUAL METAFORALARNING LINGVOMADANIY HAMDA KOGNITIV XUSUSIYATLARI VA TIL TARAQQIYOTIDA TUTGAN ORNI. Scientific Impulse, 1(3), 594-600.
5 5. Orifjonovich, O. A. (2023). INGLIZ VA OZBEK TILIDAGI KONSEPTUAL METAFORALAR TARJIMASINING QIYOSIY TAHLILI.
В ожидании