45

Ушбу мақола тадбиркорликда қиймат инновациясининг асосий муваффақият омилларига оид концептуал мунозараларга ҳисса қўшишга қаратилган ва бизнес контекстида қиймат инновацияларни амалга оширишга ёрдам берадиган инновацион амалиёт ва жараёнларни тақдим этади.

  • Количество прочтений 45
  • Дата публикации 31-01-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы298-309
Ўзбек

Ушбу мақола тадбиркорликда қиймат инновациясининг асосий муваффақият омилларига оид концептуал мунозараларга ҳисса қўшишга қаратилган ва бизнес контекстида қиймат инновацияларни амалга оширишга ёрдам берадиган инновацион амалиёт ва жараёнларни тақдим этади.

Русский

Эта статья призвана внести свой вклад в концептуальную дискуссию о ключевых факторах успеха инноваций ценности в предпринимательстве и представляет инновационные методы и процессы, которые поддерживают инновации ценности в бизнес-контексте.

English

This article aims to contribute to the conceptual debate on the key success factors of value innovation in entrepreneurship and presents innovation practices and processes that support value innovation in a business context.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Begmatova S.A. -- Технология, менежмент ва коммуникация институти
Название ссылки
1 Drucker.P.F. (2007). Management: tasks, responsibilities, practices, //Transaction Publishers, New Brunswick,N.J.; London.
2 Freeman.C. (1995). “The National System of Innovation in Historical Perspective”, Cambridge Journal of Economics, No. 19, pp. 5–24.
3 José Santisteban and David Mauricio. (2020). Critical success factors for technology-based startups. The Authors(s). Published by Inderscience Publishers Ltd. This is an Open Access Article distributed under the CC BY license. (http:// creativecommons. org/licenses/by/4.0/).
4 Kim (2004), WC; Mauborgne, R. Moviy okean strategiyasi; Garvard Business Review Paperback Series; Garvard Business School Press: Brighton, Buyuk Britaniya, 44-bet.
5 Kim, WC; Mauborgne, R. (2004). Moviy okean strategiyasi; Garvard Business Review Paperback Series; Garvard Business School Press: Brighton, Buyuk Britaniya
6 Tellis, G., and P. Golder. (2002). Will and Vision. New York: McGraw Hill.
7 Гасанов Э.А. (2014). Инновационный вектор развития информационной экономики // Инновации. № 5. С. 10–14.
8 Кирьяков А.Г, Максимов В.А. (2002). Основы инновационного предпринимательства. – М.: Феникс. – С. 160.
9 Кондратьев Н. Д., Опарин Д. И. (1928). Большие циклы конъюнктуры: Доклады и их обсуждение в Институте экономики. 1-е изд. - М., — 287 с
10 Кошелева Т.Н. (2009). Стратегическое развитие инновационных венчурных предприятий. СПб.: ГУАП, 236 с.
11 Фостер Р., Каплан С. (2005). “Яратувчанликнинг қулаши. Нима учун абадий қурилган компанияларнинг яхши натижаларни кўрсатмайдилар ва уларнинг самарадорлигини ошириш учун нима килиш керак". М.: “Альпина Бизнес Букс-Альпина Паблишер".
12 Шумпетер Й. (1982). Теория экономического развития. – М.: - Прогресс,.386 с
В ожидании