41

Мақолада “суғурта маҳсулоти” ва “суғурта хизмати”, “суғурта ҳимояси” тушунчалари бўйича мавжуд илмий ёндашувлар таҳлил қилинган. Суғурта маҳсулотларини таснифлашнинг назарий асослари ўрганилган. Суғурта маҳсулотларининг амалдаги таснифига янгича ёндашувлар, маҳсулотларнинг хар иккила томон учун манфаатли бўлиш масалалари таҳлил қилинган.

  • Количество прочтений 41
  • Дата публикации 29-02-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы384-391
Ўзбек

Мақолада “суғурта маҳсулоти” ва “суғурта хизмати”, “суғурта ҳимояси” тушунчалари бўйича мавжуд илмий ёндашувлар таҳлил қилинган. Суғурта маҳсулотларини таснифлашнинг назарий асослари ўрганилган. Суғурта маҳсулотларининг амалдаги таснифига янгича ёндашувлар, маҳсулотларнинг хар иккила томон учун манфаатли бўлиш масалалари таҳлил қилинган.

Русский

В статье анализируются существующие научные подходы к понятиям «страховой продукт», «страховая услуга» и «страховая защита». Изучены теоретические основы классификации страховых продуктов. Анализируются новые подходы к действующей классификации страховых продуктов, вопросы взаимной выгоды продуктов для обоих сторон

English

The article analyzes existing scientific approaches to the concepts of “insurance product”, “insurance service” and “insurance protection”. The theoretical foundations of the classification of insurance products have been studied. New approaches to the current classification of insurance products, issues of mutual benefit of products for both parties are analyzed.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Imomov U.G. PhD Toshkent davlat iqtisodiyot universitet
Название ссылки
1 Abdurahmonov, I. (2020) "Efficiency of organizing the activities of insurance intermediaries in the development of insurance sector," International Finance and Accounting: Vol. 2020: Iss. 1, Article 5. Available at: https://uzjournals.edu.uz/interfinance/vol2020/iss1/5.
2 Abdurakhmonov, I. (2020) "Prospects for applying new marketing technologies in the insurance industry," International Finance and Accounting: Vol. 2020: Iss. 4, Article 6. Available at: https://uzjournals.edu.uz/interfinance/vol2020/iss4/6.
3 Abduraxmonov, I. (2022). Sugʻurta sohalarining shakllanish tendensiyalari. MOLIYA VA BANK ISHI, 8(3), 60–67. Retrieved from https://journal.bfa.uz/index.php/bfaj/article/view/33.
4 Ilyas, A. (2018). Competition in the insurance market of Uzbekistan. Asian journal of management sciences & education, 7(2), 56-61.
5 Khurshidovich, A. I. (2021). Issues of innovative development of insurance in Uzbekistan. International Journal of Management IT and Engineering, 11(7), 91-96.
6 Абдурахмонов И.Х. (2018) Суғурта назарияси ва амалиёти. Ўқув қўлланма. –Т.: “Иқтисод-Молия” нашриёти, 23-24-б.
7 Абдурахмонов, И. Х. (2010). Ўзбекистон Республикасида жавобгарликни суғурталашнинг амалиётини такомиллаштириш.
8 Абдурахмонов, И. Х. (2019). Теория и практика страхования. Учебник/–Т.:«Иқтисод молия, 353-354.
9 Гомелля В.Б. (2000) Страховой маркетинг: актуальные вопросы методологии, теории и практики / В.Б. Гомелля, Д.С. Туленты. – М.: – С.
10 Зубец А.Н. (2000) Качество страхового продукта / А.Н. Зубец // Страховое ревю. –– №7. – С. 12.
11 Котлер Ф. (2007) Основы маркетинга Краткий курс Пер с англ – М.: Издательский дом “Вильяме”, 231 стр.
12 Тихонов С. (2006) Отличительные признаки страхового продукта / С. Тихонов // Страховое ревю. – №2.
13 Трофимова М. (2003) Страховой продукт как центральный элемент страхового маркетинга / М. Трофимова // Страховой ревю. – №11. – С. 16.
14 Хайкин Р.М. (2000) С чем едят страховые продукты? / Р.М. Хайкин, В.В. Перемолотов // Страховое дело. – №5.
15 Щербакова В.И. (2012) От страхового продукта к страховой услуге: определение объекта страхового рынка. Економічний вісник Донбасу № 1 (27), 96-103 стр
В ожидании