Ушбу мақолада бозор ўзгаришларига мосланувчан тўқимачилик саноати корхоналари ривожланиш маркетинг стратегиясини амалга оширишнинг иқтисодий механизмларини такомиллаштириш масаласи ўрганилган.
Ушбу мақолада бозор ўзгаришларига мосланувчан тўқимачилик саноати корхоналари ривожланиш маркетинг стратегиясини амалга оширишнинг иқтисодий механизмларини такомиллаштириш масаласи ўрганилган.
В данной статье рассматривается вопрос совершенствования экономических механизмов реализации маркетинговой стратегии развития предприятий текстильной отрасли, адаптируемых к рыночным изменениям.
This article examines the issue of improving the economic mechanisms of the implementation of the development marketing strategy of textile industry enterprises that are adaptable to market changes
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Isayev R.A. | -- | Тошкент тўқимачилик ва енгил саноат институти |
2 | Marufova H.O. | -- | Тошкент тўқимачилик ва енгил саноат институти |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | Hoffer C.W. and Shendel D (2018). Strategy Formulation: Analytical Concepts. St. Paul, MN: West Publishing Company |
2 | Shalender, K., Yadav, R.K. (2019). Strategic Flexibility, Manager Personality, and Firm Performance: The Case of Indian Automobile Industry // Global Journal of Flexible Systems Management. - № 20(1), с. 77-90 |
3 | Болтабоев М.Р. (2004). Тўқимачилик саноатида маркетинг стратегияси. Монография. – Т.: ФАН. – 223 б. |
4 | Котлер Ф. (2017) Основы маркетинга Филип Котлер и др. Гл. ред. С.Н. Тригуб; Пер. с англ. 7-е европ. изд. – М.[и др.]: «Вильямс». – 332 с. |
5 | Чулока А.И. (2010) Инновационный менеджмент: учебник / Под ред. Проф. А.И.Чулока. – М.: УРАО. – 534 с |