45

Мақолада суғурта маҳсулотининг сифатини таъминлашнинг иқтисодий ва назарий асослари тадқиқ этилган. Унда истеъмолчилар томонидан суғурта маҳсулотларидан қониқиш ҳиссини шакллантириш, уларни маҳсулот сотиб олишга ундайдиган омиллар таҳлил қилинган. Шунингдек суғурта маҳсулотлари жозибадорлигини оширишнинг асосий ечим ва йўналишлари келтириб ўтилган

  • Количество прочтений 45
  • Дата публикации 29-03-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы287-295
Ўзбек

Мақолада суғурта маҳсулотининг сифатини таъминлашнинг иқтисодий ва назарий асослари тадқиқ этилган. Унда истеъмолчилар томонидан суғурта маҳсулотларидан қониқиш ҳиссини шакллантириш, уларни маҳсулот сотиб олишга ундайдиган омиллар таҳлил қилинган. Шунингдек суғурта маҳсулотлари жозибадорлигини оширишнинг асосий ечим ва йўналишлари келтириб ўтилган

Русский

В статье рассмотрены экономические и теоретические основы обеспечения качества страхового продукта. В нем анализируются факторы, которые заставляют потребителей чувствовать себя удовлетворенными страховыми продуктами и побуждают их покупать продукты. Также упомянуты основные решения и направления повышения привлекательности страховых продуктов.

English

The article discusses the economic and theoretical foundations of ensuring the quality of an insurance product. It analyzes the factors that make consumers feel satisfied with insurance products and motivate them to purchase the products. The main solutions and directions for increasing the attractiveness of insurance products are also mentioned.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Imomov U.. PhD Toshkent davlat iqtisodiyot universitet
Название ссылки
1 Abdurahmonov, I. (2020) "Efficiency of organizing the activities of insurance intermediaries in the development of insurance sector," International Finance and Accounting: Vol. 2020: Iss. 1, Article 5. Available at: https://uzjournals.edu.uz/interfinance/vol2020/iss1/5.
2 Abdurakhmonov, I. (2020) "Prospects for applying new marketing technologies in the insurance industry," International Finance and Accounting: Vol. 2020: Iss. 4, Article 6. Available at: https://uzjournals.edu.uz/interfinance/vol2020/iss4/6.
3 Abdurakhmonov, I. (2020) "REGULATION OF THE INSURANCE MARKET AND IMPLEMENTATION OF EFFECTIVE MECHANISMS OF PRUDENTIAL CONTROL," International Finance and Accounting: Vol. 2020 : Iss. 2, Article 10. Available at: https://uzjournals.edu.uz/interfinance/vol2020/iss2/10.
4 Abdurakhmonov, I. (2020). Methods and approaches to evaluating the insurance industry efficiency. International Finance and Accounting, 2020(3), 7.
5 Abduraxmonov, I. (2022). Sugʻurta sohalarining shakllanish tendensiyalari. MOLIYA VA BANK ISHI, 8(3), 60–67. Retrieved from https://journal.bfa.uz/index.php/bfaj/article/view/33.
6 Ilyas, A. (2018). Competition in the insurance market of Uzbekistan. Asian journal of management sciences & education, 7(2), 56-61
7 Khurshidovich, A. I. (2021). Issues of innovative development of insurance in Uzbekistan. International Journal of Management IT and Engineering, 11(7), 91-96.
8 Абдурахмонов И. (2020) Суғурта бозорини тартибга солиш ва пруденциал назоратнинг самарали механизмларини жорий этиш,“ //Халқаро молия ва ҳисоб” илмий электрон журнали. – 2020. – Т. 2.
9 Абдурахмонов И.Х. (2018) Суғурта назарияси ва амалиёти. Ўқув қўлланма. –Т.: “Иқтисод-Молия” нашриёти, 23-24-б.
10 Абдурахмонов И.Х. (2023) Ўзбекистон Республикасида суғурта тармоқларини ривожлантиришнинг концептуал асослари. Автореферат дисс... и.ф.д, 78 бет.
11 Абдурахмонов, И. (2022). Суғурта соҳасида рақамли технологияларни қўллаш истиқболари. MOLIYA VA BANK ISHI, 8(1), 95–99. Retrieved from https://journal.bfa.uz/index.php/bfaj/article/view/82.
12 Абдурахмонов, И. Х. (2010). Ўзбекистон Республикасида жавобгарликни суғурталашнинг амалиётини такомиллаштириш. Автореф. дисс.... и. ф. н, 26
13 Абдурахмонов, И. Х. (2019). Теория и практика страхования. Учебник/–Т.:«Иқтисод молия, 353-354.
14 Бабенко Е.Ю. (2008) Стандартизация страховых продуктов – перспектива развития страхового маркетинга. Вопросы современной науки и практики. университет им. В.И. Вернадского. №3(13). 2008. Том 1. 170-173 стр
15 Бокарева Е.В. (2012) Предмет роскоши – новый объект страхования. Журнал, Сервис в России и за рубежом. №4, 84-89 стр.
16 Ермасов С.В., Ермасова Н.Б. (2006) Страхование: Учеб. пособие для вузов. М.: ЮНИТИДАНА, 2006. 462 с
17 Корезин А. С. (2009) Проблема формирования критериев качества страхового продукта (услуги) в контексте особенностей рынка морского страхования. Журнал, Вестник государственного университета морского и речного флота им. адмирала С. О. Макарова. Выпуск №3, 96-111 стр
18 Михалева Е.П. (2014) Оценка эффективности бизнес-процесса «страховые продукты». Журнал Известия Тульского государственного университета. Экономические и юридические науки. № 8, 68-75 стр.
19 САВВИНА Н.Е. (2015) Новый подход к понятию «страховой продукт» Финансы и кредит. 18 (642). 52-60 стр.
20 Щербакова В.И. (2012) От страхового продукта к страховой услуге: определение объекта страховогорынка. Економічний вісник Донбасу № 1 (27), 96-103 стр
В ожидании