37

Мазкур мақолада сабзавот маҳсулотлари бозори унда маркетинг фаолиятини ташкил этиш бўйича хорижий мамлакатлар тажрибаси ўрганилган. Сабзавот маҳсулотлари бозорида маркетинг стратегиясидан фойдаланиш йўналишлари асосланган.

  • Количество прочтений 37
  • Дата публикации 31-05-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы623-630
Ўзбек

Мазкур мақолада сабзавот маҳсулотлари бозори унда маркетинг фаолиятини ташкил этиш бўйича хорижий мамлакатлар тажрибаси ўрганилган. Сабзавот маҳсулотлари бозорида маркетинг стратегиясидан фойдаланиш йўналишлари асосланган.

Русский

В данной статье изучен опыт зарубежных стран по организatsiи маркетинговой деятельности на рынке овощной продукции. Обоснованы направления использования маркетинговой стратегии на рынке овощной продукции

English

In this article, the experience of foreign countries in organizing marketing activities in the market of vegetable products is studied. Directions for using the marketing strategy in the market of vegetable products are based.

Имя автора Должность Наименование организации
1 Sharipov I.B. PhD Toshkent davlat iqtisodiyot universitet
Название ссылки
1 Cook, M.L., Reardon, T., Barrett, C. & Cacho, J. (2001). Agro-industrialization in emerging markets: overview and strategic context. International Food and Agribusiness Management Review 2 (3/4): 277-288.
2 Englund, T. R., Zhou, M., Duffey, K. J., & Kraak, V. I. (2020). A Qualitative Study to Understand Stakeholders’ Views About the Fruits & Veggies (FNV) Social Marketing Campaign to Promote Fruit and Vegetable Consumption in the United States. Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics
3 FAO, (2017). The Future of Food and Agriculture Trends and Challenges. Rome.
4 Freshfel, (2014). ‘‘Consumption monitor.” European Fresh Produce Association. Available at ,http://www.freshfel. org/asp/what_we_do/consumption_monitor.asp..
5 Goldman Sachs, (2015). The Rise of China’s New Consumers Class
6 Islam M. M. (2020) An inquiry of the nature and causes of price variation in vegetable marketing system of Bangladesh //International Journal of Research in Business and Social Science (2147-4478). – Т. 9. – №. 6. – С. 224-229.
7 Pilone, V., Stasi, A., Baselice, A., (2017). Quality preferences and pricing of fresh-cut salads in Italy: new evidence from market data. Br. Food J. 119 (7), 14731486
8 Stasi A., Colelli G., Garini F. (2019) Fruits and Vegetables //Innovations in traditional foods. – Woodhead Publishing, – С. 101-126.
9 Usmonova D.M. (2023) Uzumchilik sanoati korxonalarining eksport salohiyatini oshirishda marketing strategiyalaridan foydalanish. Iqtisodiyot va ta’lim. – yil 3 – son. 268-272 bet.
10 World Health Organization, 2008. WHO European Action Plan for Food and Nutrition 2007/2012. hhttp://www.euro.who.int/__data/assets/pdf_file/0017/74402/E91153.pdfi.
11 Муhитдинова У.С. (2018) Методологиya и методика оценки эффективности функционированиya рынка плодоовощной и виноградной продукции. // Экономика и финансы. Москва. – №11 (150) ноyaбр. с. 68-69.
12 Собироа А.А. (2021) Мева ва сабзавотлар маhсулотлари бозорида маркетингдан фойдаланиш йo‘ллари//Иqтисодиёт ва инновatsiон технологиyaлар илмий электрон журнали. №3, май-иyuн, -12 б.
13 Хахаева М.Э. (2020) Эффективнаya система маркетинга плодовощной продукции,
В ожидании