Обоснована необходимость обучения критическому мышлению на уроках русского языка учащихся старших классов школ узбекским языком обучения. Перечислены особенности организации работы по формированию критического мышления у учащихся старших классов школ с узбекским языком обучения. Предложена методика определения эффективности использования известных приёмов обучения критическому мышлению в школах с узбекским языком обучения.
Обоснована необходимость обучения критическому мышлению на уроках русского языка учащихся старших классов школ узбекским языком обучения. Перечислены особенности организации работы по формированию критического мышления у учащихся старших классов школ с узбекским языком обучения. Предложена методика определения эффективности использования известных приёмов обучения критическому мышлению в школах с узбекским языком обучения.
ABSTRACT
The necessity of teaching critical thinking in Russian language lessons to high school students using the Uzbek language of instruction is substantiated. The features of organizing work on the formation of critical thinking among high school students in Uzbek-teaching schools are listed. A methodology is proposed for determining the effectiveness of using well-known methods of teaching critical thinking in Uzbek-teaching schools.
Ta’lim o‘zbek tilida olib boriladigan maktablarda yuqori sinf o‘quvchilariga rus tili darslarida tanqidiy fikrlashni o‘rgatish zarurligi asoslab berilgan. Ta’lim o‘zbek tilida olib boriladigan maktablarda yuqori sinf o‘quvchilarida tanqidiy fikrlashni shakllantirish ishlarini tashkil etish xususiyatlari sanab o‘tilgan. Ta’lim o‘zbek tilida olib boriladigan maktablarda tanqidiy fikrlashga o‘rgatishning mashhur usullaridan foydalanish samaradorligini aniqlash metodikasi taklif etiladi.
№ | Имя автора | Должность | Наименование организации |
---|---|---|---|
1 | Sobirova G.Z. | doktorant | Namdu |
№ | Название ссылки |
---|---|
1 | 1. В.Верхоглазенко. Критическое мышление в методологическом подходе. https://womanadvice.ru/kriticheskoe-myshlenie. |
2 | 2. Мамаджанова Н.А Ta`lim va tarbiya jarayonida o`quvchilarda tanqidiy fikrlash malakalarini rivojlantirish omillari // Наманган давлат университети илмий ахборотномаси. – Наманган, 2019. − №4. – Б. 251-254.(13.00.00. №30). |
3 | 3. Мамаджанова Н.А OPPORTUNITIES FOR DEVELOPING CRITICAL THINKING SKILLS IN EARLY CLASS STUDENTS // European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences(EJRRES) − UK, 2019, Volume 7, Number 12, Part VIII ISSN 2056-5852, Progressive Academic Publishing, UK, www.idpublications.org, − Б. 115-118.(13.00.00. № 3). |
4 | 4. Мамаджанова Н.А Бошланғич синф ўқувчиларида танқидий фикрлашни ривожлантириш имкониятлари // Наманган давлат университети илмий ахборотномаси. – Наманган, 2020. − №4. – Б. 413-418.(13.00.00. №30). |
5 | 5. Платон. Диалоги. Пер.: Соловьев М. С., Ананьин С., Жебелев С. А.Эксмо-Пресс, 2019 г. |
6 | 6. https://womanadvice.ru/kriticheskoe-myshlenie |