39

Ushbu maqolada o’zbek kompozitori Farxod Nazarovning fortepiano uchun yozilgan asarlari hamda buyuk Rus kompozitori D.Shostakovich ishlatgan leytmotiv asosida yaratilgan musiqa obveaturasida ishlashning vazifalari va uning aniqlik bilan rang-barang ohanglarni professional tarzda ijro etish metodlaridan tashkil topgan bo’lib,pedagogining zimmasiga qo’yiladigan vazifa va topshiriqlarni unumli bajarish uslublari va printsiplari, shu nuqtai nazardan berilgan ma’lumotlar aks etmoqda ,binobarin har tomonlama barkamol avlod va yosh o’qituvchi kadrlarimizning sifatli olgan bilim ko’nikma malakalarini muayyan tovushlarni olish mexanizmlar va turli metodlar texnikasini qo’llash hamda uzviy qiyoslash, shuningdek, ilg’or tajribalarni keng takomillashtirishdan iboratdir.

  • Количество прочтений 39
  • Дата публикации 31-03-2024
  • Язык статьиO'zbek
  • Страницы33-36
Ўзбек

Ushbu maqolada o’zbek kompozitori Farxod Nazarovning fortepiano uchun yozilgan asarlari hamda buyuk Rus kompozitori D.Shostakovich ishlatgan leytmotiv asosida yaratilgan musiqa obveaturasida ishlashning vazifalari va uning aniqlik bilan rang-barang ohanglarni professional tarzda ijro etish metodlaridan tashkil topgan bo’lib,pedagogining zimmasiga qo’yiladigan vazifa va topshiriqlarni unumli bajarish uslublari va printsiplari, shu nuqtai nazardan berilgan ma’lumotlar aks etmoqda ,binobarin har tomonlama barkamol avlod va yosh o’qituvchi kadrlarimizning sifatli olgan bilim ko’nikma malakalarini muayyan tovushlarni olish mexanizmlar va turli metodlar texnikasini qo’llash hamda uzviy qiyoslash, shuningdek, ilg’or tajribalarni keng takomillashtirishdan iboratdir.

Имя автора Должность Наименование организации
1 NAZAROV F.A. Milliy libos va san'at fakulteti, musiqa ta'limi kafedrasi o'qituvchisi Termiz davlat universiteti
Название ссылки
1 Sh.Xolmatov. Fortepiano ijrochiligida innovatsion maxsus mashqlar hamda pedagogik ilmiy-metodlarni rivojlantirish metodikasi// O’quv qo’llanma. Sh.XolmatovTermiz-2023 17-25 betlar.2.Karimova N, Nazarov F.Fortepiano o’qitish metodikasi.-Toshkent,2020,11-b3.Нейгауз Г.Г. Об искусстве фортепианной игры: Записки педагога. 5-е изд. -М.: Музыка, 1988.—29 с.4.Савшинский, С.И. Средства выразительности музыканта-исполнителя (Фрагменты из незаконченной книги) // С.И. Савшинский музыкант, педагог, ученый. Сборник статей, материалов, воспоминаний / Сост. О. П. Сайгушкина. СПб. : б. и., 2007. С. 32-66.5.Нейгауз.Об искусстве фортепианной игры.М. 1958. С. 37.6.Алексеев, А.Д. История фортепианного искусства / А.Д. Алексеев // Ч. 1, 2. –М.: 1988. С.25.7.Апраксина, О.А. О возможностях и содержании исследовательской работы учителя-музыканта в общеобразовательной школе / О.А. Апраксина // Музыкальное воспитание в школе. Вып 12. –М.: Музыка, 1977 C.24.
В ожидании